pc op tv alleen beeld van mijn bureaubladachtergrond

Status
Niet open voor verdere reacties.

Dutchblood

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
5 jan 2007
Berichten
3
Hallo mensen !

Ik heb een probleem, Als ik mijn laptop verbindt met mijn tv via een s-video kabel
heb ik wel beeld op mijn tv , maar ik krijg alleen het beeld van mijn bureaublad achtergrond (een foto) dus geen iconen en taakbalk enz. , als ik op mn laptop bv een programma opstart verschijnt die wel op de monitor van me laptop maar niet op de tv die blijft alleen de achtergrond van bureaublad weergeven.

iemand een idee waaraan dit zou kunnen liggen ? ? ?

Alle hulp is welkom :thumb:

Ps. videokaart is een GeForce Go 7600

Mensen alvast bedankt voor de hulp !!!!!
 
Je hebt je instellingen op "uitbreiden bureaublad" staan. Je kan waarschijnlijk met je muis uit je scherm van je laptop gaan en dan verschijnt deze op je tv-scherm. Door een venster te selecteren (programma) en deze uit je scherm naar de tv te slepen is je probleem ook opgelost. Je kan ook de tv als primaire monitor instellen dan heb je het omgekeerde effect (tv geeft alles weer maar je laptop alleen een uitbreiding van je bureaublad). Je kan ook "clone" instellen in plaats van uitbreiden bureaublad, dan geven beide schermen identiek hetzelfde weer. Deze optie moet je terug vinden in het configuratiescherm van nvidea
 
Bij de eigenschappen van de videokaart, moet je wel de drivers ervoor geïnstallerd hebben, en niet de standaarddrivers van windows gebruiken, en dan bij nVidia, de clone functie gebruiken, en de TV ook daadwerkelijk aanzetten in die configuratitie van die drivers, en de overlay, of overlapping en weergave bij Ati.
 
Het is al gelukt :thumb:

Moest inderdaad nog het beeld klonen ..

Mensen bedankt voor de vlotte reactie ...
 
Zelfde probleem, maar kan niet klonen

Ik heb werk met ATI ccc, maar ik zie nergens een display manager. Volgens heel internet heb ik dat nodig om mijn tv te kunnen klonen. Nu kan ik niet klonen en heb ik dus alleen maar een bureaublad op de tv. (las net wel met slepen dat het gaat, dat werkt wel)

Hoe kan ik alsnog mijn monitor klonen naar tv?

gr gerdien
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan