pc op tv

Status
Niet open voor verdere reacties.

Hertogjan

Gebruiker
Lid geworden
27 jun 2001
Berichten
453
Waarom kan ik mijn foto's en films van de pc niet meer op mijn televisie zien, dit kon ik eerder wel.
Als ik bij eigenschappen van monitor kijk dan kan ik de tv niet niet meer kiezen, zie bijlage
Wie weet raad.
 

Bijlagen

  • pc- tv.jpg
    pc- tv.jpg
    51,1 KB · Weergaven: 48
Misschien moet je bij schema een andere optie kiezen dan standaard enkelvoudig beeldscherm.
 
Mogelijk heb je de kabels niet meer aangesloten?
 
Ik heb de kabels wel aangesloten, als ik de stekker heen en weer beweeg gaat het beeld van de televisie aan en weer uit.
 
typisch een kink in de kabel dus
 
Wel dan hebben we de oorzaak van je probleem wel gevonden.
Zou niet teveel gaan bewegen want het kan kapot natuurlijk.
 
Ik bedoel eigenlijk als ik de tulp stekker er uit en er weer insteek dan doet hij dat.
 
maar ik zal even kijken als er een breuk in zit (wat ik mij niet voor kan stellen)
 
Kan ook dat de aansluiting van de tulpstekker niet meer optimaal werkt.
Probeer eens een andere kabel.
 
Dus als ik het goed begrijp, kan ik bij eigenschappen beeldscherm (zie bijlage eerste bericht) wel de tv aanklikken mits de kabel goed is.
 
Waarschijnlijk wel.
Maar je kunt hem door heen en weer bewegen toch in laten schakelen.
Wanneer je dit heel voorzichtig doet dan kan je checken of je hem kunt zien wanneer de TV functioneert.
 
Zal het vanmiddag even proberen, dan laat ik het wel weten of het is gelukt.
 
Heb je misschien onlangs de nieuwste drivers geïnstalleerd? (Catalyst 3.8) Ik bedenk mij net dat ik dit probleem zelf ook heb. En eigenlijk sinds ik die nieuwste drivers heb geïnstalleerd.
 
Hé volgens mij is er wat mis met mijn beeldscherm stuurprogramma, hij staat op standaard beelscherm, en dat moet iets van radeon zijn.
maar ik kijk vanmiddag daar wel na, heb nu even geen tijd.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan