PC open

Status
Niet open voor verdere reacties.

ericvanbelgie

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
19 apr 2002
Berichten
1.327
Ik heb mijn nieuwe PC open gemaakt en vond deze kabels los in , dit zijn de kabels van mijn 2 USB poorten vooraan.
Ik ken niks van het plaatsen van nieuwe hardware, wie kan mij helpen en zeggen , liefst met foto hoe en waar ik deze kabels aansluit.
PS Ik vind geen aansluitklemmen of dergelijke om deze USB kabels aan te sluiten.
ZIE FOTO
 
FOTO

zie hier de foto
 

Bijlagen

  • pc_pentium4.jpg
    pc_pentium4.jpg
    53,8 KB · Weergaven: 55
Welk merk en type moederbord heb je. want daar moet je ze aansluiten
 
Het lijkt mij verstandiger dat je er iemand naar laat kijken die er verstand van heeft.
Verkeerd aansluiten kan leiden tot vernieling van usb apparaten die je dan aansluit. Je zegt zelf al dat je niks weet van hardware inbouwen. Dan moet je hier al helemaal niet aan beginnen.
 
Als je een beetje verstandig en met beleid te werk gaat moet het lukken
 
Je MB info is niet/zeer slecht te lezen.
 
ja

IK heb de handleiding en de foto, maar op de foto staan er 3 PCI gleuven en 2 extra aansluitingen voor USB nr 3 en 4, bij mij is de moederboard bijna identiek , er zijn 2 PCI gleuven en 1 extra aansluitpunt zie foto,gaat het over die ?
 

Bijlagen

  • int1rood.jpg
    int1rood.jpg
    21,3 KB · Weergaven: 32
Wat staat er bij usb 2 of 3 dan kun je hier de frontbus op aan sluiten
 
raar

Ik heb dus alle modellen bekeken, natuurlijk staat mijn 845 G/ er tussen maar de mijne heeft slechts 2 PCI slotten en niet die USB 3 en 4 zoals op foto van handleiding. Dat klopt ergens niet , is misschien dat de reden dat mijn PC de 2 voorste USB kabels niet verbonden zijn.
IK probeer een versie te vinden met 2 PCI en die éne aansluitfiche.
 
foto

belangrijk ik vond de juiste moederboard versie maar daar is enkel 1 USB connectie vrij extra voor 2 extra USB kabels die van mijn 2 voorste USB komen , hoe sluit men die 2 extra USB kabels aan aan die ene connectie ZIE FOTO
 

Bijlagen

  • im000002.jpg
    im000002.jpg
    59,8 KB · Weergaven: 29
Laatst bewerkt:
sorry

HIER DE JUISTE FOTO ,hoe doe ik de 2 USB's aan die ene ?
 

Bijlagen

  • kaart.jpg
    kaart.jpg
    31 KB · Weergaven: 41
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan