PC opnieuw installeren vraag

Status
Niet open voor verdere reacties.

2pac5111

Gebruiker
Lid geworden
4 apr 2010
Hallo,
Ik zou mn laptop willen herinstalleren. Ik weet hoe dat moet maar ik heb 1 vraag.
Ik heb ook nog een PC en met die PC heb ik cd's aangemaakt voor het herinstalleren.
(dat zijn er 4 het heet iets met recovery).
Maar mijn vraag is kan ik die CD's ook gebruiken voor mijn laptop om hem weer opnieuw te installeren.:confused:
(allebei de computers hebben windos 7)

:d

Ik ben bang dat dat niet gaat lukken. Een window-versie is door de laptop fabrikant "gekoppeld" aan jouw hardware (=laptop). En als je een merk pc hebt waar je recovery of herstel cd's voor hebt gemaakt dan kan je die ook alleen voor die pc gebruiken...

Hoi...

Neen je kan herstel-cd's van een andere pc niet gebruiken voor die laptop.
Moet je niet voor die laptop een toetsencombinatie gebruiken?Je manuel zou daar uitsluitsel over kunnen geven.

volgens mij niet.
Maar het enige dat ik wil is hem herinstalleren kan dat ook gewoon zonder cd en niet via boot of zo ;D

Hoi...

Ik heb je mail ontvangen.Graag via het forum blijven.;)

Staat er een recovery partitie op je laptop?Die je dus dmv een toetsencombi kunt aanroepen?
Daarmee zou je dan je laptop geheel naar fabrieksinstellingen kunnen terugbrengen.Merk en type van de laptop?

Probeer eens tijdens opstarten of je dmv het drukken op F9 in de recovery komt.

Heel erg bedankt het is helemaal gelukt ik was ff bezig want ik moest nog eten + al die update installeren (91 update's -.-)

maar F9 staat nu op mijn hardeschijf ook opgeslagen :D

thx voor de snelle reacties!

Slotje

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan