pc opstarten mislukt?

Status
Niet open voor verdere reacties.

SPEEDBREAKER

Gebruiker
Lid geworden
22 aug 2007
Berichten
11
hallo ,dit is mijn probleem, wannere ik mijn pc opstart dan gaat alles even goed, ik heb vista , en die balkje met die groene dingen komen ook ,en vervolgens hoort de vista logo te komen samen met het scherm dat hij zich aanmeldt ,maar wat gebeurt er ? dit gebeurt er niet ... ineens deed hij het niet meer ,dus ik starte opnieuw via aan/uit knop inhouden en vervolgens moet ik hem starten via systeemherstel ,daarna start zich opnieuw en alles lijkt normaal.

wat ik vermoed:eerst dacht ik een virus.dus ik ging scannen en ja deze was het W32.scrimge.G en met succes verwijdert.dus ik ging de volgende dag weer mijn pc starten

maar nee hetzelfde probleem weer dus ik ging googlen en dacht dat ik mijn BIOS moest updaten, ik deed een test met everest dacht ik en er stond bij BIOS Upgrades een link en ik klikte en hij checkte mijn BIOS en zei dat er een update was.

dus hier zit ik vast ,moet ik een update doen? ik weet dat er risico's eraan zitten daarom wilde ik hier eerst advies/hulp krijgen

p.s ik had 2 a 3 weken geleden het AGP verhoogt naar 256 mb en nu weer naar 64 ,dus nu is alles normaal en ik las ergens dat ik het batterijtje van de moederbord oest uithalen voor 1 minuut en vervolgens er weer in zodat hij weer als normaal start default dus....

bedankt
 
Hoe precies heb je dat virus verwijderd??

Bij dat wisselen van videokaart ook eerst de oude drivers correct en helemaal verwijderd en daarna de nieuwste geinstalleerd??

Waarom met je videokaart terug gegaan van 256mb naar 64mb??
 
Laatst bewerkt:
nou ik starte norton internet security 2007 en ik deed voleldig systeem scan en vervolgens had hij ze gevonden en verwijdert ,denk je dat hij er nog is?

ik dacht dat het misschien daarna lag of mee te maken had....

edit:ik had niet mijn videokaart verwisseld..
 
Laatst bewerkt:
alles is zoals het hoort bij het moederbord ,maar ik lees nu bij mijn geschiednis van norton dat er een trojan is die niet is geblokkeerd of verwijdert of in quar zit en nu?
 
Probreer eens om eerst systeemherstel uit te zetten en daarna opnieuw te scannen
 
Uitzetten kan via configuratiescherm-systeem

Er is een kans dat het virus daar nog gewoon in staat!
 
en dan ..ik zie het nergens?

edit:gedaan en nu? volledige systeem scan
 
Laatst bewerkt:
net gedaan en er is niks gevonden. ik ga opnieuw starten

edit: net gedaan en goed nieuws ,hij starte en het leek alsof het weer zou gebeuren maar na wat langer wachten zag ik de logo en dus gelukt ,maar i kzal weer een volledig susteemscan doen voor de zekerheid
 
Laatst bewerkt:
eindelijk ,ik heb het probleem gevonden namelijk :SPYWARE al die rotzooi en dus ik allerlei progs downloaden en hitman pro 2 en tada hij is weer normaal dankjewel
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan