pc opstarten na instal.Sp 1 en andere update's.

Status
Niet open voor verdere reacties.

amd

Gebruiker
Lid geworden
7 nov 2001
Berichten
93
pc opstarten(aanmelden?)
Gisteren heb ik heel mijn pc met Win.xp pro geupdate(Sp 1 en nog andere update's).Alles is in orde behalve als ik de pc opstart,vroeger moest ik niets doen hij startte volledig zelf op zonder ik ergens op moest klikken.
Nu na al die update's,als ik de pc opzet komt er op klik op uw gebruikersnaam om te beginnen en dan worden de persoonlijke instellingen geladen.
Hoe krijg ik dit terug zoals voordien?
Dank u;
 
na de update van ms komt er in de accounts 1 user bij de ASP.NET als je die verwijdert moet het weer gewoon doorstarten.en de gast moet uit staan
 
Ik had hetzelfde probleem als AMD en heb de aanwijzingen opgevolgd, maar na opnieuw opstarten van de computer was de situatie nog hetzelfde. Wat nu?
 
.net framework

ik heb via zoeken .net framework gevonden in: c:\documents and settings\all users\menustart\programma's\systeembeheer\
Daar staat tweemaal microsoft.net framework.
Die twee heb ik even verplaatst en opnieuw opgestart, maar het #$%@ schermpje verscheen vrolijk lachend weer. dus de twee weer teruggeplaatst .Bedankt voor de moeite
 
windowsxp update

Ik heb volgens de instructies in mijn windowsxp home edition het volgende gedaan:
rechtklik op deze computer - beheren - services en toepasssingen - services(rechtervenster) - asp net(dubbelklikken0 uitschakelen.

Het bedoelde schermpje verschijnt nog steeds. Ik zal daar mee moeten leren leven. Het veschil is kennelijk tussen XP prof. en home.
Hartelijk dank voor de moeite.
 
Dat is straf MCCA,bij mij was het de oplossing.Ik heb wel de XP PRO. versie,maar ik denk nu niet direkt dat het daar iets mee te maken heeft dat het de Pro. - of de Home versie is.Ik zou zeggen kijk het nog allemaal eens zeer goed na of er in de ASP.NET wel werkelijk een rood kruisje in staat.

Succes.
 
moet je persé op enter klikken bij het inloggen? Dan is dit de verlossende tweak! je gaat naar:
start/uitvoeren=regedit
"HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Winlogon"
en daar maak je een nieuwe "REG_SZ Sleutel" aan.
.Nieuwe Tekenreekswaarde
die noem je "AutoAdminLogon". Daarna klik je er dubbel op, en verander je de waarde van 0 naar 1

En je zal zien... nooit meer enter
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan