PC Pobleem met muis

Status
Niet open voor verdere reacties.

sebos580

Gebruiker
Lid geworden
28 mei 2012
ik heb vandaag een pc gebouw met deze specs:

fx6300
asrock 970 pro3 2.0
zalman z11 plus
Crucial Ballistix 8gb 1600 cl9
cooler master b600
Seagate Laptop Thin SSHD 500gb
(ik ga nog een r9 270x halen maar wacht op mijn salaris en belasting teruggave)

en de probleem is het muis want hij is nogsteeds aan wanneer mn pc uitstaat.
pc is helemaal uit en alleen mijn muis zn licht brand nog.

iemand een oplossing ?

Hoi,

Bedoel je, als je de pc uitzet via windows ( klik op afsluiten, pc gaat uit ), dat de muis blijft branden ? Dan zal dat eventueel wel kunnen kloppen. Zit er achterop je pc, bij je voeding een hoofdschakelaar ? Dan zou je die kunnen gebruiken om de pc volledig van het stroom af te sluiten ( het dan maar een paar volt wat ie op dat moment verbruikt, maar toch ). Of zo'n stekkerdoos halen voor ongeveer 10 euro ( of voor minder heb je ze ook geloof ik ) met zo'n hoofdschakelaar erop.

Edit: ik zie in ieder geval op google dat je voeding zo'n hoofdschakelaar heeft ;)

Laatst bewerkt:
hoi,

ik heb de pc pas gebouwd en er zit nog geen windows op. en als mijn muis aan is geeft hij niet alleen licht aan de onderkant bij de lazer maar ook aan de bovernkant dus dat is erg hinderlijk wanneer hij aan is. en over die schakelaar achter mn voeding. ik ga niet elke keer onder mn bureau om het uit te zetten. kan ik het gwn niet uitzetten via de bios ?

link muis : http://cdn.shopify.com/s/files/1/0292/3609/products/sku_262332_9_large.jpg?v=1386425440

Laatst bewerkt:
Dat van de verlichting kan ik me goed voorstellen, heb het zelf ook met mijn eigen computer en diverse muzien. Later had ik een voeding erin gezet die zo'n hoofdschakelaar heeft, daar maak ik gretig gebruik van :D. Aangezien jouw pc op een plek bevind wat het lastig maakt om bij die hoofdschakelaar te kunnen komen, zal je als 2e optie inderdaad kunnen kijken in de bios ( advanced settings meestal ), En anders als 3e optie, toch zo'n stekkerdoosje met schakelaar :o

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan