PC prive plan.

Status
Niet open voor verdere reacties.

a vande Berg

Gebruiker
Lid geworden
25 nov 2000
het pc prive plan ,is met onmiddelijke ingang,stop gezet.

wat houd dat in voor de mensen die voor 27 augustus,een pc hebben gekocht,via het pc prive plan ?

ik heb zelf 01-06-2004 een pc gekocht via pc prive plan op het werk.

groetjes

Het lijkt mij dat die nog wel van de regeling gebruik kunnen maken... Maar dat weet ik niet zeker.

En wij waren over een paar maandjes aan de beurt:(.

Heb jij vandaag de pc gekocht...nee eerder dan heb je geluk.
Ik heb er ook pas 1 die net een jaartje loopt dus... geen centje pijn gewoon doorgaan met afbetalen.

Mooie regeling trouwens, jammer genoeg heb ik er nooit van mogen genieten, de bedrijfen waar ik werk(te) deden niet mee, altans wisten van niks. Nou ja, dan zelf de PC maar in elkaar zetten dat scheelt ook weer wat duiten :p

dus ik heb geluk

dus ik heb geluk.

heb hem 01-06-2004 gekocht.

dacht doe er maar gauw aan mee,want dit kabinet,schaft bijna alles af voor de gewone werknemer,met een heel gewoon salaris.

groetjes

Even voor de volledige info:

alle pc's die voor 5 uur gekocht zijn op 27-8-2004 kunnen nog meedoen met de pc-prive regeling. Begreep van de berichten dat t gaat om de aankoop datum van de pc, en niet om de datum van het indienen van een verzoek om mee te doen aan de regeling.

Houdt voor mij in dat ik met een half uur speling precies op tijd was... :D

Grts Cotje

Voor de volledigheid:

alle pc's die gekocht zijn voor 17:00 op 27-8-2004 kunnen worden aangeschaft via een pc-prive project. Hier moet uitgegaan worden van de aankoopdatum / tijd van de pc en niet van de indieningsdatum bij de werkegever.

Dat betekend dat ik net op tijd was (=16:30 :P :D)

Grts Cotje

voor de duidelijkheid: Ik werk bij een werkegever waarbij je zelf een pc mag kopen en de bon in mag dienen voor een pc-prive project. Ik was dus niet afhankelijk van een plan van mijn werkgever.

Even een tipje.

Mocht je net aan een pc prive plan mee willen doen, maar net te laat, vraag dan aan de winkelier of hij de tijd/datum op de factuur terug zet.

De winkelier doet dit met plezier.

(Vanavond mijn winkelier gebeld, en morgen kan ik de bon van donderdag ophalen.:p :p

Mvg Patrick

Geplaatst door patrickt
Even een tipje.

Mocht je net aan een pc prive plan mee willen doen, maar net te laat, vraag dan aan de winkelier of hij de tijd/datum op de factuur terug zet.

De winkelier doet dit met plezier.

(Vanavond mijn winkelier gebeld, en morgen kan ik de bon van donderdag ophalen.:p :p

Mvg Patrick

Houdt er wel rekening mee dat je GARANTIE dan ook op de koopdatum staat.
Dus niet op de afleverdatum.

Voor het gemak dus even in de gaten houden anders krijg je daar weer veel problemen mee.

Geplaatst door bloopy

Houdt er wel rekening mee dat je GARANTIE dan ook op de koopdatum staat.
Dus niet op de afleverdatum.

Voor het gemak dus even in de gaten houden anders krijg je daar weer veel problemen mee.
ja, die week op 3 jaar garantie zal het wel maken:rolleyes: ;)

het gaat niet alleen om een week.
Je kan ook als je een goede leverancier hebt gewoon aan het eind van het jaar bestellen.

Geplaatst door bloopy
het gaat niet alleen om een week.
Je kan ook als je een goede leverancier hebt gewoon aan het eind van het jaar bestellen.
:confused: ik begrijp het voordeel niet ...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan