pc prob - helpt dit?

Status
Niet open voor verdere reacties.

pannekoeken

Gebruiker
Lid geworden
25 aug 2007
ik heb nu een acer computer die het niet echt goed doet.. hij is ooit gecrasht toen heb ik hem opnieuw moeten installeren door middel van recovery.. nu heb ik nog vele problemen met installaties en programmas.. ook geeft hij heel veel geheugendumpen. als ik er vista op gooi zal het dan over zijn? alvast bedankt

Hoi,

Verklaar je nader: geheugendumpen ..... waaruit blijkt dat en omschrijf dat hier eens.
Zo ook dat crashen ... hoe is dat ontstaan .... je oma kan er wel met de rollator tegenaan zijn geknald toen het ding aanstond en ja .... dan helpt ook een recovery niet al er hardwareproblemen optraden :p

Ik zou zeker vista er niet opzetten zolang je de problemen onder xp niet hebt kunnen traceren. Da's vragen om nog meer moeilijkheden.

Een recovery garandeert nog geen soepel lopend systeem. Wat je vaak nog moet doen, is de meest recente drivers en software, behorend bij het type pc, dowloaden van de site van de 'fabrikant': Acer dus.

Heb je verder een nVidia videokaart dan raad ik je aan om daar ook eens te kijken naar de nieuwste drivers. Er zijn onlangs zeer veel updates voor uitgebracht.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan