Pc-Probleem Met starten

Status
Niet open voor verdere reacties.

Wijhelpenjou

Gebruiker
Lid geworden
27 aug 2007
Hoi

Ik heb sinds kort een nieuwe pc in elkaar gezet. Toen kwam ik op het een en het andere aan problemen tegen. Hij is toen nagekeken en alles is geinstaleerd.

Maar wat ik raar vind is dat elke keer als ik mijn computer opstart. Valt hij uit en daarna start hij weer. Ik weet niet op dat hoort of niet hoort. Ik heb een Anteq Basic Voeding 320 watt.

en wat zijn verder je specs
is dat die pc met die 9800GTX ?

verder systeem???

videokaart?
processor?
SLI ???

als je die 9800 GTX erin hebt zitten is je voeding gegarandeerd te laag....

koop een 600 - 700 Watt voeding

ik heb nu een 550 Watt gekocht
voor m'n 8800 GTS en 6000+ Athlon

OFF:
morgen binnen :D INC. nieuwe kast :P

2 pc

Nu hebben mijn Broertje en ik een computer. Maar we gebruiken hetzelfde acount op helpmijn.

Mijn Specs Zijn,

Antec Basic 320 watt voeding
Ik heb er een p35 neo f mobo van msi er in
OCZ geheugen van 2gig
Seagate Baracuda Harddisk 230 gig
XFX 8600GTS 512 video kaart
Core 2 Duo processor E8200 2,6 GHz

Zelf in elkaar gezet.

ik denk dat je toch beter een nieuwe voeding kunt aanschaffen, hij moet het wel kunnen trekken,, maar je houd niet echt over qua Watt..

Je voeding is niet goed genoeg.....
daarom wil hij bij een koude start NIET opstarten,....

Pc starten

Ja maar voor de rest geeft hij niet echt problemen. Alleen bij het opstarten maar hij werd mij aangeraden bij alternate dat het wel voldoende zou zijn. Maar toen had ik nog een processor en HD.

die processor van jou vreet ook veel stroom, maar het licht in ieder geval aan je voeding
als ik jou was zou ik een betere kopen,
400 Watt of meer...

als je je pc net opstart geeft je voeding een PIEKstroom, en dat trek hij niet

Voeder

Ja kijk het is alleen het opstarten maar daar kan ik op zicht wel mee leven. Voor de rest doet hij het goed. Maar als ik er geen verdere problemen mee krijg maakt het dan wat uit?? Of kan ik later nog problemen er mee krijgen?

te vaak aan en uit is niet erg goed voor de voeding, en te veel stroom vragen van je voeding ook niet
het is verstandiger om een nieuwe aan te schaffen (40 - 50 euro)
dan kan je pc langer mee, alle hardware verslechterd na een tijdje, dus je voeding kan over (ong...) 2-3 misschien nog maar 310 Watt leveren, en dan heb je wel te weinig

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan