Pc probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

ShowDown

Gebruiker
Lid geworden
14 mrt 2004
Sinds 2 dagen heb ik problemen met men programmas en taakbalk enzo. Na enige minuten,soms nog minder, bevriest alles wat ik doe of open heb staan.Als ik bijv internet en mail open heb staan en ik switch tussendoor dan loopt alles vast en doet ie niks meer,enigste wat ik nog kan doen is handmatig herstarten,maar dit natuurlijk niet de beste oplossing om dan weer 5 min gebruik te kunnen maken van mijn pc

Heb men pc nu geformatteerd maar nu hou ik hetzelfde probleem.

Iemand enig idee wat dit zou kunnen zijn?

Eenvoudigste reden: stof
[koeler van cpu en/of video kaart zitten vol met stof, ventilatoren draaien minder of niet meer]
Bij koelingproblemen met de grafische kaart krijg je meestal "bevriezen"... bij koelproblemen met de cpu stopt de boel ermee en start opnieuw op........

Verder kunnen het tal van andere dingen zijn.... maar check dit eerst even...

Eenvoudigste reden: stof
[koeler van cpu en/of video kaart zitten vol met stof, ventilatoren draaien minder of niet meer]
Bij koelingproblemen met de grafische kaart krijg je meestal "bevriezen"... bij koelproblemen met de cpu stopt de boel ermee en start opnieuw op........

Verder kunnen het tal van andere dingen zijn.... maar check dit eerst even...

Hoi Erp

Zat idd veel stof in,zoveel mogelijk met de stofzuiger alles verwijderd.Probeerde net al 2x iets te plaatsen maar liep gelijk weer vast.Moet de pc niet eerst afkoelen ofzo?? Zal waarschijnlijk nog wel stof in die koeler zelf zitten maar ben niet zo een held met dat soorten dingen losmaken enzo:D

met een everestlog gaf ie dit aan
Temperaturen:
WDC WD800BB-75FRA0 41 °C (106 °F)

mocht het terugkomen dan hoor je wel weer van me

tnx alvast

Die temperatuur is van je harddisk en rond 40 graden is gewoon goed.

Kijk met Everest ook even wat de temperatuur van de GPU en CPU is..

Schoonmaken gaat het makkelijkst met stofzuiger +kwastje...
Zet de PC aan met het zijschot open en kijk of de ventilatoren op cpu en eventueel videokaart goed ronddraaien.....

Kijk met Everest ook even wat de temperatuur van de GPU en CPU is..

Schoonmaken gaat het makkelijkst met stofzuiger +kwastje...
Zet de PC aan met het zijschot open en kijk of de ventilatoren op cpu en eventueel videokaart goed ronddraaien.....

De graden van die 2 dingen kan ik niet zo snel vinden nu.

Staat inmiddels open en blaast gewoon normaal lucht,en ik ben al een kwartier nu online zonder problemen en kan alles aanklikken waar dat eerst niet kon.

Dus voorlopig so far so good

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan