PC reageert niet meer op aan/uit knop

Status
Niet open voor verdere reacties.

jesper123

Gebruiker
Lid geworden
18 sep 2006
Goedemiddag,

Een paar dagen terug had ik vragen over welk geheugen ik moest installeren in mijn computer. (http://www.helpmij.nl/forum/showthread.php/676151-Welk-geheugen-heb-ik-nodig)

Vandaag dit geheugen binnengekregen in geïnstalleerd. Vervolgens reageerde de pc niet meer op de aan/uit knop.
Als ik de stekker in het stopcontact doe en de het knopje van de voeding omzet klinkt er 1 piepje.

Ik inmiddels op meerdere manieren geprobeerd de computer op te starten:
- alleen het oude geheugen
- één module van het oude geheugen
- zonder cd/dvd speler aangesloten
- zonder hdd aangesloten

Ik heb tevens mijn computer helemaal uitgezogen om hem van stof te ontdoen.

Kan het zijn dat er gewoon een draadje los zit?

gr Jesper

Hoi,

Misschien draadje van de aan/uit knop los getrokken op het moederbord met het schoonmaken.

Ik heb het draadje van de aan uit knop gecontroleerd en werkt niet. Ik heb ook geprobeerd de reset knop aan te sluiten op de plek van de aan uit knop, helaas ook geen resultaat.

kijk even of het zwarte |/o knopje aanstaat dit had mijn moeder. als dat het niet is haal de stekker er uit druk een stuk of 30 x op de aan/uit knop en kijk of hij het dan weer doet. dat zorgt er voor dat even alle stroom eruit gaat. als dat niet werkt haal de stekker er uit en wacht een dag dat hielp bij mij een keer. suc6

Laatst bewerkt:
ik zie nu dat je je bericht hebt geupdate... ik denk dat je gewoon even goed moet gaan zoeken check ook de andere kabels en het moederbord suc6 ;)

Blijkbaar was mn voeding kapot gegaan. Vraag me niet hoe. Nieuwe voeding erin en hij doet t weer.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan