pc reageert traag

Status
Niet open voor verdere reacties.

puck23

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
12 jul 2008
hoi,

ik heb een laptop van het merk acer, een aspire 3610, en ik heb er een probleem mee:
Hij is sinds een paar dagen heel erg sloom geworden en reageert erg traag. Ik dacht dat het aan het cpu gebruik lag, maar dat komt bijna nooit boven de 20 %. Ik heb diverse virus en spyware scans gedaan, maar die gaven allemaal aan dat mijn systeem schoon is. Ook heb ik mijn schijf gedeframenteerd. niets helpt. heeft iemand hier mischien een idee?
hoop dat iemand me kan helpen, puck23

ik heb mn computer gecontroleerd met mcafee, avast!, en hitmanpro.
Ik heb niet echt heel veel kennis van computers, maar ik dacht dat dit wel goede programma's waren/

Ja / Nee. Sowieso Hitmanpro niet. (is misschien zelfs de oorzaak van de ellende)

Download Ad-aware 2008 : Klik (gratis versie) en installeer 'm. Kies daarna eerst voor bijwerken en laat vervolgens een full scan doen. (15 tot 30 minuten)

Download : Ccleaner (= gratis, maar je mág een donatie doen) en installeer 'm. Kies daarna eerst voor updaten en laat vervolgens de tool je systeem scannen. (15 tot 30 minuten)

oke, thanks.

dan ga ik nu eerst hitman pro verwijderen,en dan adware downloaden.

Als je Ccleaner hebt geïnstalleerd en de uodates hebt opgehaald, geef dan even een seintje. Voor "beginnelingen" kan dit een gevaarlijke tool zijn. Als je zover bent, geef een berichtje, dan nemen we even exact door waar je op moet klikken.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan