Pc resetten?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Niet druk over maken, is niet zo erg interessant.

Ik kom er helaas met het merk en typenummer niet uit óf de machine geleverd is met een Windows DVD / recovery DVD of recovery partitie.

Kijk eens naar het plaatje en vertel welke machine jij hebt (zie rode cirkel).

er bestaat eens kans dat het ook gewoon achterop de pc staat.. ;)

Jah als je elke vraag 10x moet gaan stellen kan het natuurlijk wel lang duren ;)

Efffe belle naar de winkel waar je het gekocht hebt kom er iemand langs
hij maakt het voor je en klaar

ja wel.. me probleem was om me pc te resetten en dat is ook gelukt dus probleem is opgelost

Ja maar, ja maar, we willen zo graag weten hóe die reset dan is gelukt:

- met een Windows schijf,
- middels een recovery disk,
- middels een recoverypartitie,
- middels een voodoo bezwering...........?

oke, ik heb de volgende probleem,:confused:

ik wil mijn pc resetten, maar heb geen disk, ik wil em graag resetten, met een bepaalde code, als dat kan info over mij pc,

Moederbord : Asus M2V-MX SE
Chipset : K8M890CE Host Bridge
Processor : AMD Athlon 64 X2 4200+ @ 2200 MHz
Fysiek Geheugen : 2048 MB (2 x 1024 DDR2-SDRAM )
Videokaart : NVIDIA GeForce 7600 GS
Harde Schijf : MAXTOR (160 GB)
DVD-Rom Station : Optiarc DVD RW AD-7173A ATA Device
Monitor Type : Dell Computer DELL 1905FP - 19 inches
Netwerkkaart : VT82C570 MV IDE Controller VT6102 Rhine II Fast Ethernet Adapter
Besturingssysteem : Windows Vista (TM) Ultimate Professional 6.00.6001 Service Pack 1
DirectX : Versie 10.00
Windows Performance Index : 4.8

alvast bedankt!:D

met een code kan je je pc niet resetten, hier heb je een windows-schijf voor nodig.. Of het moet een 'merk'pc zijn die leveren soms programma's waarmee je hem helemaal kan resetten tot het moment waarop je hem gekocht hebt.

pc

Je moet bij het opstarten van windows (het boot screen) dat is als er staat "starting windows" achter elkaar f11 drukken of alt f11 dan doet hij het als het goed is en anders doe je het hetzelfde met alt f10 of alt f12 (Volgens mij werkt het alleen bij een laptop) maar als je een gewone computer hebt kan je het ook proberen.

Welkom killert,

Je reageert op een bericht uit 2009, volgens onze regels is het niet de bedoeling topics ouder dan 3 maanden omhoog te halen, daarom gaat er ook een slotje op.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan