PC samenstellen (€300)

• Onderwerp starter Onderwerp starter role
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
drivers van videokaart zijn up-to-date en de andere ga ik niet zelf doen omdat dat in bios moet en straks gaat er iets mis.

Ik heb al in het control panel gekeken van Nvidia en heb bij alle mogelijke dingen wat er mee te maken heeft de videokaart geselecteerd.
helaas blijft het probleem nog steeds:s ook als ik verder geen programmas aan heb staan

iedereen nogmaals bedankt voor alle hulp!
Helaas is het probleem nog steeds niet opgelost.

Iemand nog een mogelijk wat het zou kunnen zijn? Of het liefst wat ik er aan kan doen!?

- Windows Taakbeheer openen "2de tabbladje aanzetten"
- Fifa 13 starten
- 1 minuut spelen
- Windows teken drukken
- Kijken wat je processor en geheugen belasting is. (In het Windows taakbeheer tablad wat voor je neus open staat.)
- Als 1 van de 2, van de bovenstaande boven 90% staan. Is het wellicht te overwegen om dat te upgraden.
- Wat ik ook al aangaf overbodige processen afsluiten.

processor staat zeker boven de 90%, wel tegen de 100% aan.
geheugen is nog wel voldoende vrij.

Kan het wel upgraden maar deze processor moet fifa gewoon aan kunnen. Ik heb wat instelling aan far cry3 verandert en die kan ik spelen met constant 30fps en geen haperingen. Dan moet ie fifa ook makkelijk aan kunnen lijkt me!?

Kan het er miss ook gedeeltelijk aan liggen dan windows 7 een stuk zwaarder is dan windows xp? ik heb nu windows 7 Ultimate erop staan maar vind alles nogal zwaar gaan in vergelijking met windows xp wanneer ik alleen al op firefox zit dan is mn geheugenverbruik al op 1,5 gb. en mn processorverbruik zit dan tussen de 5 en 20%. ik vind dit nogal veel eigenlijk!!
Kan het zijn dat ik overbodig veel programmas automatisch aan heb staan waardoor het slomer wordt?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan