Pc Samenstellen Budget 350 euro ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.

M0urad

Gebruiker
Lid geworden
17 jun 2009
Hoi,

Ik zou graag een pc willen samenstellen met de budget van 350 euro.
wat ik altijd doe is lichte game's zoals soldier of fortune msn interneten meerde programa's openen zoals msn adobe enzz Ik kan het zelf inbouwen ;) scheelt wel
ik dacht aan een I3 prossesor minimaal geheugen van 2 mb of 4mb zou goed zijn hardschijf van 1000gb omdat ik veel films dowload ;)

Ik hoop dat alles duidelijk is En dat jij mij hierbij kan helpen ;)

Tnkss (Y)

Laatst bewerkt:
Je budget is wel enigszins krap hoor.

Moet er nog Windows 7 bij of heb je nog iets liggen wat er op kan?
En welke randapparatuur (toetsenbord, beeldscherm etc) wil je hebben?

als er nog een toetsenbord, muis en Windows bij moet kun je het vergeten.

Zijn er onderdelen uit je oude pc die we kunnen hergebruiken?
Wat voor pc heb je nu?(specs dus graag!)

Het staat zelfs op de site dat het alleen voor Belgische scholen en studenten is... Dus wat heeft TS er dan aan?
Even er van uitgaande dat TS een student is, maar ook dat weten we niet.

Laatst bewerkt:
Budget - Wat wil je gaan uitgeven aan de nieuwe computer?
Doel - Wat wil je met de pc gaan doen? Gamen/Beeldbewerking/Videobewerken/Internet+Email Anders, Nl.
Hoe belangrijk is stilte? - Onbelangrijk/Enigszins belangrijk/Heel belangrijk
Assemblage (het in elkaar zetten van de onderdelen) - Moet de winkel de hardware voor je assembleren of ga je dit zelf doen?

Opties: Welke opties wil jij bij je pc hebben
Besturingssysteem - Heb je al een besturingssysteem? Zo ja welke dan? XP/Vista? Zo nee: welke wil je?
Andere software? - Office/Nero/etc etc etc

Randapparatuur
Heb je zelf al onderdelen op het oog of in huis, vermeld die dan ook
Moet er bij het systeem ook nieuwe randapparatuur? Denk aan: Muis/Toetsenbord/Speakers/Monitor.

Heb je verder nog andere specifieke wensen voor je nieuwe pc?

Vul eerst dit even in dan zal ik morgen even voor je kijken ;)

Budget - Wat wil je gaan uitgeven aan de nieuwe computer?
Doel - Wat wil je met de pc gaan doen? Gamen/Beeldbewerking/Videobewerken/Internet+Email Anders, Nl.
Hoe belangrijk is stilte? - Onbelangrijk/Enigszins belangrijk/Heel belangrijk
Assemblage (het in elkaar zetten van de onderdelen) - Moet de winkel de hardware voor je assembleren of ga je dit zelf doen?

Opties: Welke opties wil jij bij je pc hebben
Besturingssysteem - Heb je al een besturingssysteem? Zo ja welke dan? XP/Vista? Zo nee: welke wil je?
Andere software? - Office/Nero/etc etc etc

Randapparatuur
Heb je zelf al onderdelen op het oog of in huis, vermeld die dan ook
Moet er bij het systeem ook nieuwe randapparatuur? Denk aan: Muis/Toetsenbord/Speakers/Monitor.

Heb je verder nog andere specifieke wensen voor je nieuwe pc?

Vul eerst dit even in dan zal ik morgen even voor je kijken ;)

Is toch allemaal al bekend of gevraagd?
Doel: internet, msn, multitasken en lichte spellen
Budget: 350 euro
Assemblage: zelf, stond al in zijn startpost.
Besturingssysteem/software/opties/randapparatuur: gevraagd....

Met alle respect, maar 10 reacties over hetzelfde schiet ook niet echt op. Als we nou wachten op de reply van TS komen we een stuk verder.

Okee tnks voor snelle reactie ;)

Budget - 350 euro
Doel -msn,photoshop lichte games onder andere soldier of fortune voor de rest vrij weinig
Hoe belangrijk is stilte? - Het moet ook niet iedereen wakker maken in de avond gwn normaal
Assemblage (het in elkaar zetten van de onderdelen) - dit doe ik zelf

Opties: Heb ik al
Besturingssysteem - Windows 7 heb ik en windows xp
Andere software? -nietnodig

Randapparatuur
Ik heb zelf een laptop acer aspire 7520 3 jaar geleden gekocht maar laptop is niks voor mij liever een pc ;) verder zit er nog alles op de laptop alleen het is niet te gebruiken bij pc toc :confused: kortom ik heb behuizing nodig tot dvd rom en ik heb geen toetsenboord nodig en muis

graag wil ik een snele pc met snele kloksnelheid gwn geen stress van pc hebben :p

Laatst bewerkt:
Moet je nou wel of niet nog een beeldscherm, muis en toetxenbord?

Mooi pctje met een quad-core, 4gb geheugen, 1tb harde schijf, en ook nog een vrij goede videokaart. 367 euro, niet ver boven je budget, echt lager lukt niet. Het is me niet helemaal duidelijk of je wel of niet een scherm wilt, maar ik heb deze samenstelling zonder scherm gedaan. Met scherm kan je het met dat budget eigenlijk wel vergeten... :(

Ik geef morgen even wat uitgebreidere uitleg, maar ik ga nu naar bed... Ik ben benieuwd wat je er van vindt!

Edit: Alleen is de behuizing niet erg goed, ga je misschien wel horen, pas ik morgen wel even aan!

Laatst bewerkt:
Meer dan de samenstelling van Jantju ga je er niet uithalen inderdaad... Het budget is te beperkt om beter te kunnen.

Laatst bewerkt door een moderator:
uhmm netjes maar de behuizing kan nog goedkoper ? vindt je niet je hebt behuizing incl. voeding dan bespaar je het en dan kan ik nog beter processor hallen ? ofniet

Laatst bewerkt:
tnks marcell

ik zat te kijken op marktplaats.nl en daar valt het wel tegen met de prijs voor een videokaart zet ik 50 euro der bij voor videokaart zit ik als nog inmij budget en dan heb ik toch een goeie pc ?

dit is die video kaart

http://link.marktplaats.nl/394920318

welke serie moet het zijn dan of ik fix wel een videokaart voor 50 euro heb je een redelijke toch maaar is die pc nou goed behalve die videokaart?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan