Pc Samenstellen Budget 700-800

Status
Niet open voor verdere reacties.
waarom nvidea?
Qua prijs kwaliteit verhouding is ati nu het best;)

Zou goed kunnen :P
Is dit nu een goede samenstelling? Ik weet het niet meer:rolleyes:

volgens mij weet je er sowieso weinig vanaf. Hooguit dat je ooit hebt gehoord dat nvdia videokaarten maakt... Dat geeft verder niet. maar ik vraag me nu wel af hoe jij wilt bepalen wat goed is en wat niet goed is.
Dat maakt het voor ons ook vrij lastig om te adviseren.

ik heb redelijk veel verstand van pc's. Maar ik ben niet thuis in de onderdelen van de laatste paar jaar kwa prijsvergelijking en prestatie. thats the point.
ik kom er verder wel uit of dit goed is of niet ;)

ik heb redelijk veel verstand van pc's. Maar ik ben niet thuis in de onderdelen van de laatste paar jaar kwa prijsvergelijking en prestatie. thats the point.
ik kom er verder wel uit of dit goed is of niet ;)
Ik zal je vertellen dat ik tot een maand of 2 geleden ook een hele tijd niet meer in hardware had verdiept. (zeker een jaar niet meer)
Een beetje inlezen, oa in forums zoals deze, en ik was weer redelijk up to date. Dat kost echt geen weken...

Ga nu eerst een zoeken naar reviews, tests en benchmarks van Processors en Videokaarten.
Die zijn het belangrijkste voor de snelheid van je game-pc.
Dat kost je een uur of 2 en dan heb je tenminste weer wat kennis daarover.

En wil je dat niet, dan neem je gewoon dat systeem van Bluray. Dat is een net systeem met goed bij elkaar passende onderdelen. Zeker wat kracht betreft.
Eventueel kan je die losse processorkoeler daar nog afhalen.
Wat dat systeem zijn Bluray, Gangkill en ik het helemaal met elkaar eens. Tja. En geloof je ons niet, dan zul je je toch moeten inlezen...

processor: e8500 147,-
videokaart: hd 4750 218,-
mobo: Asus P5K,Retail 85,-
voeding: OCZ StealthXStream,Retail, 600Watt 61,-
kast: Cooler Master CM 690,Zwart 74,-
geheugen: Team Elite,2048MB, DDR2. 800MHz, x2 66,-
brander: Sony-NEC DDU-1615S Black 14,-
hard-disk: Samsung SpinPoint F1,7200RPM, SATA II, 16MB, 320GB 43,-

totaal: 708,-

(samengesteld bij azerty)

Status
Niet open voor verdere reacties.