sander17111988
Terugkerende gebruiker
- Lid geworden
- 17 sep 2012
I5 3330/3450, is een intel processor. Dus de krachtpatsers. (Deze hebben vele malen meer brute reken kracht. Maar al om al, de discussie is hier niet-relevant. Igg je moet de systeem onderdelen afstemmen op de gebruiker. Ik ben niet puur bezig met multitasken of rekenprogramma's, maar meer grafisch. Wil ik hem voor gebruiken eigen websites maken en wat in mijn eerste post staat genoemd. . Daarnaast beetje internetten, office. Maar hier voldoet mijn Pentium 4 al aan uit 2005. Dat zou dan ook wel op een qaud-core kunnen.
Ohja, en GTA V komt waarschijnlijk niet eens op pc uit. Zoiets las ik al op tweakers
Zou toch van de gekken zijn, omdat alle andere GTA series wel voor op de pc zijn. GTA 3 was zelfs eerder op de PC dan op een game console, dacht ik zo? Maar het systeem in mijn vorige post, is dit een goede keus?
Naast het feit dat het een AMD processor is? Twijfel nog steeds over de voeding. Zal ik de 550 Wat voeding behouden, of 1 stapje hoger voor het onzekere? (600 watt)
Ohja, en GTA V komt waarschijnlijk niet eens op pc uit. Zoiets las ik al op tweakers
Zou toch van de gekken zijn, omdat alle andere GTA series wel voor op de pc zijn. GTA 3 was zelfs eerder op de PC dan op een game console, dacht ik zo? Maar het systeem in mijn vorige post, is dit een goede keus?
Naast het feit dat het een AMD processor is? Twijfel nog steeds over de voeding. Zal ik de 550 Wat voeding behouden, of 1 stapje hoger voor het onzekere? (600 watt)
Laatst bewerkt: