PC samenstellen met 1000 Euro budget

Status
Niet open voor verdere reacties.
Die sapphire 1024mb is ook goed. Maar waarom bestel je niet gewoon die HIS bij die andere shop.
 
Dan moet ik 2x verzend kosten betalen :p
Maar ze hebben die HIS HD4870 nu in de aanbieding bij PChut.nl, dus ik denk dat als ik m bestel ik dat daar dan maar doe.

In ieder geval, heel erg bedankt voor jullie hulp! :thumb: zonder jullie was ik volgend jaar nog niet klaar ;)

Groetjes, Jasper
 
Toch nog een vraagje.

Ik zit te kijken naar de Club3D Radeon HD4870 en de Club3D Radeon HD4870 Overclocked Version. De normale heeft een kloksnelheid van 3600 MHz en een geheugensnelheid van 750 MHz.
De Overclockde versie heeft 3700 MHz kloksnelheid en een 800 MHz geheugensnelheid.
Maar de overclocked version is bij Zercom zowaar €25 goedkoper dan de normale versie.

Is die dan niet beter dan de HIS? Ik kan namelijk niet zo veel informatie over die HIS.
 
Toch nog een vraagje.

Ik zit te kijken naar de Club3D Radeon HD4870 en de Club3D Radeon HD4870 Overclocked Version. De normale heeft een kloksnelheid van 3600 MHz en een geheugensnelheid van 750 MHz.
De Overclockde versie heeft 3700 MHz kloksnelheid en een 800 MHz geheugensnelheid.
Maar de overclocked version is bij Zercom zowaar €25 goedkoper dan de normale versie.

Is die dan niet beter dan de HIS? Ik kan namelijk niet zo veel informatie over die HIS.

HIS is zo'n beetje het beste merk qua videokaarten.
Koop deze en je zult blij wezen:
http://tweakers.net/pricewatch/224076/his-hd-4870-turbo.html
 
Ah relax man!

Kan nu ook alles bij dezelfde winkel bestellen! Echt top al die hulp :thumb: Heel erg bedankt, heeft me weken tijd gescheeld! :D Bedankt man!

Wilde eigenlijk eergisteren al bestellen maar computer starte opeens niet meer op, system bestand was corrupt, alles opnieuw moeten installeren en gelukkig nog wel bijna alle bestanden kunnen recoveren na het formatteren.

Nogmaals duizend maal dank ;)

Groeten, Jasper Tiemstra :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan