pc samenstellen met videokaart die 3 monitoren ondersteunt

Status
Niet open voor verdere reacties.

bvv

Gebruiker
Lid geworden
27 apr 2008
Berichten
8
Hallo,

Ik ben op zoek naar een PC, en aangezien ik het idee heb dat de standaard configuraties niet helemaal aan mijn eisen voldoen wil ik een winkel voor mij een PC in elkaar laten zetten. Vorige keer heb ik dit in samenspraak met Norrod ook gedaan en dit is me prima bevallen. Ik heb veel te weinig verstand van de materie om dit helemaal zelf te kunnen, daarom komt dit forum als geroepen; als iemand zin heeft voor mij een configuratie op papier te zetten, heel graag.

Belangrijkste punt is dat er een videokaart in moet zitten die iig drie (vier zou leuk zijn, maar niet noodzakelijk) monitoren tegelijkertijd ondersteunt. Een hele hoop ge-google verder heb ik al wel door dat die videokaarten wel bestaan, maar niet erg standaard zijn.
Behalve de videokaart moet de rest van de PC dit natuurlijk ook trekken.

PC wordt primair gebruikt voor handel op internet; oftewel, heel veel browservensters tegelijkertijd open waarbij inkomende data (zichzelf verversende websites) snel verwerkt moet worden zonder vertraging. Hiervoor is natuurlijk ook een snelle internetverbinding nodig, maar de PC moet hierbij niet de storende factor zijn. Geen/nauwelijks gamen. Hoeveel geluid de processor maakt kan me eigenlijk binnen het redelijke niet zoveel schelen. Budget is zo klein of groot als noodzakelijk om een systeem te kunnen kopen dat aan de eisen voldoet.

Alle hulp is van harte welkom! Bedankt!
 
Laatst bewerkt:
Goedenavond ,


Misschien deze videokaart ondersteund 3 monitors dus zie bijlage.
Maar dan zonder de ssd hd
 

Bijlagen

  • intel I7 1156.PNG
    intel I7 1156.PNG
    86,4 KB · Weergaven: 67
bedankt! ziet er prima uit.

hoeft hier geen koelsysteem/ventilator bij oid? of is dat al incl. bij een van de producten?

de prijs valt me iig erg mee als ik deze specificaties vergelijk met wat ik nu heb staan
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan