PC samenstellen.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jtaplas

Gebruiker
Lid geworden
19 okt 2009
Berichten
15
Hallo!

Aangezien mijn slimline (die ik aan niemand aanraad) alweer kapot is gegaan, heb ik mijn geld teruggekregen van HP. Na wat vragen op een ander forum, kwam ik tot de conclusie dat ik het beste een PC kan samenstellen met deze specificaties, maar met een andere videokaart. Ik wil deze computer vooral gebruiken voor gamen.
Mijn budget is €800,-
Is dit mogelijk?

Als ik iets vergeten ben om te vermelden, excuses. ;)

- Joost
 
Zonder monitor

voor 800 euro zonder monitor en toetsen bord ?? en muis ?? dan zal het wel mogelijk zij n
 
In fact, zelf de pc in elkaar zetten kan ik wel, heb ik al vaker gedaan, en ik denk dat we hier nog wel een besturingssystem hebben liggen. Scheelt toch weer 120 euro. :)

Is van een i5 naar een i7 geen stap terug?
Van een i7 920 naar een i5 750 bedoel je? Ja, maar anders kunnen we er geen goede videokaart in doen. Maar, omdat je zelf een besturingssysteem hebt en je zelf kan assembleren, kunnen we er wel een i7 860 in gooien. Die is sneller dan een i7 920, alleen wat minder RAM (van 6 GB naar 4 GB). Maarja, 4 GB is nog steeds zat. En met een i5 moet je ook 4 GB nemen. Heb je wel een 64 bit OS? Ik zou trouwens Windows 7 nemen hoor...
 
Van een i7 920 naar een i5 750 bedoel je? Ja, maar anders kunnen we er geen goede videokaart in doen. Maar, omdat je zelf een besturingssysteem hebt en je zelf kan assembleren, kunnen we er wel een i7 860 in gooien. Die is sneller dan een i7 920, alleen wat minder RAM (van 6 GB naar 4 GB). Maarja, 4 GB is nog steeds zat. En met een i5 moet je ook 4 GB nemen. Heb je wel een 64 bit OS? Ik zou trouwens Windows 7 nemen hoor...

We gebruiken hier alleen 64 bit, en we gaan zeker weten ook overstappen op w7.
Waarom moet ik een 64 bit OS hebben?
 
http://www.4launch.nl/shop/winkelwagen/17278

betere videokaart en processor.
Je zou ook voor een i5-processor kunnen kiezen en dan een beter moederbord + voeding nemen, zodat je in de toekomst een 2e hd5850 erbij kan zetten. Keuze is aan jou :)
Voor nu heb je hier het meeste aan. Let op de levertijd van videokaart -> de kaart is iets te populair.
 
Bedankt! Nog een weekje wachten kan ik wel aan, anders zit ik toch maar de hele vakantie te gamen. ^^
Ik houd hem maar zo, ga hem denk ik vanavond bestellen!
 
je zou nog kunnen kijken of azerty goedkoper is. Zonder assemblage is azerty namelijk vaak iets goedkoper.
 
Ik weet niet wat mij bezielde toen ik dat schreef, maar ik bedoelde moederbord in plaats van voeding. :shocked:
 
Ik moet zeggen dar 10 euro me niet heel veel uit maakt, en 4launch heeft de GFX kaart niet meer op voorraad, dus wordt het azerty. :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan