PC samenstellen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Geyzes

Gebruiker
Lid geworden
28 jun 2009
Berichten
131
Mijn oorspronkelijke plan was een cursus Hardware volgen en tijdens deze cursus zou ik geleidelijk aan een desktop in elkaar steken.
Door omstandigheden gaat dit niet door.

Nu zoek ik een goede guideline om me stapsgewijs te begeleiden daar ik een leek ben.

- Welke componenten passen samen?
- Waar kies ik voor?
- Waar haal ik best deze componenten?
- ..



Kortom een volledige uitleg.
Alvast bedankt
 
Om dit allemaal in een reactie te zetten is wel heel veel werk. Om je op weg te helpen kan je op de website van alternate terecht. Hier staat een PC Builder. Hier kan je precies zien welke componenten met elkaar overweg kunnen, wat er minimaal in een pc moet zitten etc.

Bij het monteren van de computer spreekt het eigenlijk voorzich... voorzichtig te werk gaan. Ook in de handleiding van de moederbord staat veel informatie.

Mocht je een specifiekere vraag hebben, dan hoor ik het graag.

Succes,

Danny
 
Als je dat nog niet eerder gedaan hebt (een pc assembleren) dan zou ik dat niet direct aanraden. Samenstellen via een pc configurator oké, assembleren zou ik voor die paar tientjes aan de deskundigen overlaten.
 
@gast0225
hij moet het tog eens leren

ik heb mijn pc ook zonder een technisie inelkaar geschroeft en hij doet het nogsteeds
heb wel foutjes gemaakt maarjah

wat je ook kunt doen is eerst een oude pc bak assembleren
demonteren en weer assembleren zo kan je dan fouten maken is niet erg is tog een oude pc
 
Oke alvast bedankt
Ik zal die alternate site eens bekijken..
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan