PC schakelt niet uit?

Status
Niet open voor verdere reacties.

falconetti

Banned
Lid geworden
3 mrt 2001
Berichten
2.744
Normaal als je op Start/Afsluien + klik afsluiten doet dan sluit de PC af. Maar nu niet meer, hij blijft op stand-by dus je moet het knopje uitdrukken.
Hoe kan dat en waar ligt het aan ??
Falco
 
daar hebben we hier een speciale sectie voor. Heb hier op helpmij al naar een oplossing gezocht?

Welk OS heb je??
 
Sorry Meelman,
Foutje, ik had het bij de ME moeten plaatsen. Hoe verplaats ik dat nu?
Falco
 
Falco,

Je kunt het topic kun niet zelf verplaatsen, ik zal de desbetreffende moderator even vragen het topic te verplaatsen.

Groeten,
 
Bedankt voor het verplaatsen!
De PC waar ik het over heb heeft nog niet alle updates van Microsoft. Ik was mee bezig maar ging opeens mis.
Het vreemde is dat op deze (ook ME) heb ik deze afsluit probleem nooit gehad. Ook niet voor updates.
Het verschil tussen Pc's = die met afsluit problemen heeft maar 1000MHz en de HD heeft 2 partities.
Deze werkt zonder partities en heeft 1400 MHz.
Verder zitten gelijke progjes erop..
Groetjes
Falco
 
Die opstart en afsluitproblemen kunnen(door de brakke software van microsoft) vrijwel spontaan ontstaan. Het heeft dus niets te maken met het aantal hd's of de processorsnelheid. Wat ging er mis met updaten?? Heb je het al opnieuw geprobeerd??
 
ik heb het niet gelezen of gecontroleerd of het werkt, maar probeer dit eens. Als dat niet werkt weet ik het ook niet meer.
 
Volgens balkje van Microsoft ging het goed met downloaden updates. Bij het instal. ging het mis en kreeg de melding om later opnieuw te proberen.
Heb ik nog geen tijd gehad.
Bedankt voor de TOP link.
Ik ga het proberen en meld de uitslag.
Grtz
Falco
 
Beetje laat :eek::eek::eek: sorry!
Meelman, nogmaals, jou link was top dus = opgelost

Bedankt :thumb:
Falco
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan