PC scrollt vanzelf

Status
Niet open voor verdere reacties.

Arnold Velema

Gebruiker
Lid geworden
19 apr 2003
Berichten
110
Sinds een week heb ik last van de volgende irritaties:
- in Explorer, Firefox en Verkenner gaan de zij- en onderbalken gelijk naar rechts/onder.
Terug naar boven/links wil niet. Af en toe vliegt het scherm zelf heen en weer.
- in Excell gaat de cursor ook in sneltreinvaart naar beneden en is niet te stoppen.
- bij het minimalisren en maximaliseren van schermen en het wisselen van programma's
in de taakbalk klinkt een piep. Deze piep hoor ik soms bij het opstarten.

Aanvankelijk heb ik diverse anti-virus en anti-spywareprogramma's geprobeerd.
Boden helaas geen oplossing. Uit wanhoop heb ik mijn pc geformateerd en XP opnieuw
geïnstalleerd met SP1 en 2. Gelijk na de installatie bleek het probleem alsnog te bestaan.

Binnen de muisinstellingen staat beweging op snel. Deze is niet te verschuiven.
Soms verspringt de balk zelf. Ik heb daarom de nieuwe mouseware van Logitech geïnstalleerd.
Maar ook hier staat beweging op snel en blijven de overige problemen bestaan.

Soms is de PC vrij en kan ik even normaal werken. Dit bericht type ik in kladblok
omdat de site naar beneden schiet. (de beeldschermresolutie staat nog op 800.
De nieuwste driver laatst zich niet installeren omdat ik alleen voor Zweeds kan kiezen)

Weet iemand wat hier aan de hand is ???
 
Ik weet niet wat er aan de hand is maar alsjij al zegt dat je geen instellingen kunt wijzigen denk ik aan spyware.
Heb je al eens gescand met ad-aware of spybot.
Je weet dat er een site is speciaal voor het behandelen van spyware.

www.antispywareoffensief.nl

Hier is helpmij een samenwerkingsverband mee aangegaan.
 
spyware of hardware?

Dit klinkt niet als spyware, hij heeft immers xp opnieuw geinstalleerd, wat volgens mij toch alle spyware hoort te verwijderen. Sterker nog, als xp opnieuw geinstalleerd is en het probleem blijft, gaat het naar hardware problemen klinken (Of gebruik je een xp beta?).... Heb je al een andere muis geprobeerd? Kijk anders eens of knoppix (http://www.knoppix.org) het wel doet...

- Grinny -

Inform all the troops that communications have completely broken down.
 
Opgelost

Nieuwe muis (en andere schoonmaken). Oftewel: eerst denken, dan doen. Pfff.....
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan