pc slaat af en toe vast

Status
Niet open voor verdere reacties.

jesba

Gebruiker
Lid geworden
12 jun 2002
Beste allemaal

Mijn pc doet het meestal 2 a 3 uur prima ik speel dan een spelletje en dan staat het beeld ineens vast
enige dat ik dan nog kan doen is resetten van de pc.
zodra ik dit doe kan ik gewoon weer internetten me schijven benaderen etc echter als ik het spel opstart dan geeft hij 1malig aan dat de nvidia drivers zijn gecrashed en dat ie opnieuw zijn gestart maar kort daarop hangt hij dan weer.

Als ik sochtends de pc start doet alles het gewoon na behoren dit probleem doet zich dus echt pas na een tijdje voor.

Als hij hangt zie ik af en toe een blokje groene strepen in beeld waar me cursor stond.

pc specs
intel dual core e6300
asus moederbord
nvidia 8600gt
4gig ddr2 geheugen.
vista

Hou de temperaturen tijdens het gamen eens in de gaten, met name die van je videokaart.
Misschien dat je daaruit kan afleiden dat je videokaart te warm word, waardor je een vastloper krijgt.

vergeten te vermelden dat ik deze pc 2 jaar heb en nog nooit eerder problemen gehad heb.

tempraturen tijdens gamen hoe zie ik dat?

dat ga ik zowiezo wel even doen kan gewoon de stofzuiger erop zetten of moet
ik nog oppassen dat ik iets kapot kan maken?

Het beste kan je een kwastje pakken en dan de stofzuiger erbijhouden en het stof ervan afvegen. De stofzuiger er gewoon opzetten kan tot schade leiden.

ik wilde even doorgeven dat ik de kaart in een ander systeem heb geprobeerd zelfde issue dus het is de videokaart die kapot is
ga hem vandaag vervangen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan