Pc slaat af na opstarten of doet niets

• Onderwerp starter Onderwerp starter naamx
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

naamx

Gebruiker
Lid geworden
15 jan 2008
Hoi,

Ik heb een probleem met mijn PC. Als ik de PC aan doe slaat de PC na 5 seconde af. Daarna gaat de pc uit zichzelf weer aan en gebeurt er niets en krijg ik ook geen beeld. De PC moet ik dan afsluiten door de uitknop een tijdje in te drukken. Als ik de PC dan weer aan doe krijg ik hetzelfde verhaal. Ik merk aan de PC dat er niets gebeurt omdat het oranje knopje niet knippert. Wat er anders altijd wel gebeurt bij het opstarten. Gisteren deed de PC het nog helemaal zonder problemen en nu ineens krijg ik dit. Ik heb ook nog nooit aan de PC gesleuteld. Iemand die weet wat ik hier tegen kan doen?

Alvast bedankt!

naamx

hoi

het klinkt me of de voeding aan het overlijden is.

zou je een andere kunnen proberen om dit dat uittesluiten?

zou je een andere kunnen proberen om dit dat uittesluiten?

Nee, ik zou niet weten hoe ik een voeding moet veranderen :confused: Ik denk dat ik nog wel een voeding heb van een oude windows 98 PC die ik niet meer gebruik.

ik zou eerst dat maar eens proberen om dat in ieder geval uittesluiten.op wat voor manier dan ook.

een voeding veranderen is niet zo moeilijk.kwestie van je draden kopieerenal leg je een andere voeding maar ff los naast je kast
.het wijst zich vanzelf.kijk even of aansluitingen met die oude pc hetzelfde zijn.

anders woon je in buurt van nijmegen toevallig?

Laatst bewerkt:
Nee, ik woon in het Noorden :rolleyes:

De PC is nu naar een bedrijf toe. Hoepelijk kunnen ze er daar wat mee.

In ieder geval nog bedankt voor je hulp :thumb:

De PC is al weer terug en doet het nog steeds niet. Het bedrijf zegt dat het aan het moederbord of de processor ligt (of beide). En nieuwe onderdelen heb ik niet. Dus ik zal die andere voeding maar eens proberen in te bouwen. Zou een oudere voeding wel genoeg watt geven?

hoi
hebben hun geen voeding geprobeerd dan?of is ie doorgemeten??
een beetje bedrijf onderzoekt dat ook

maar met een oude voeding kan als ie maar genoeg wattage levert.
en dat kan ik niet beoordelen nu want A ik ken de voeding niet en B ik weet niet waar je systeem uit bestaat

Voordat ik dat probeer wil ik eerst de bestanden op de harde schijf back-uppen. Alleen hoe moet ik dat doen als de PC niet eens goed aan gaat? Moet ik dan de harde schijf eruit halen en in een andere PC doen of is er ook een gemakkelijker manier voor?

nee daar is geen makkelijker manier voor.
Ja, je pc maken. Maar dat wil je pas erna doen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan