PC slaat ineens af.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Luukos

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
15 mrt 2008
Hey,

Ik zit nu al een tijdje met dit probleem, mijn PC werkt gewoon als normaal echt alles doet het goed en dan slaat hij ineens af. Niet een restart ofzo maar gewoon wham! helemaal uit. Als ik hem dan weer aanzet doetie niks, alleen gaat er wel een groen lampje branden op het moederbord. Soms doet hij het na een tijdje gewoon weer voor soms wel de hele dag en slaat dan weer af. Nu start hij helemaal niet meer op, alleen dat groene lichtje. Soms als hij uitviel restarte hij wel en dan kwam het bericht ''System failed CPU test''. Ik heb em een keer helemaal uit elkaar gehaald en gekeken of er iets was, maar er was niks te vinden. Maar ik weet nu dus niet zeker of het door de CPU komt of niet. Kan misschien ook aan de voeding ofzo liggen. Vraag het maar als je meer info nodig hebt.

Alvast bedankt,
Luukos

Het kan misschien zijn dat je pc te warm wordt. Check je temperatuur met het programma speedfan is. (via google zo te vinden).

Als ik mijn PC aan kon krijgen, misschien lukt het me nog een keer hem aan te krijgen en ff te testen.

Ik heb met een andere voeding getest en die deed het, heb nu ongeveer dezelfde voeding erin zitten en hij werkt weer gewoon. Hij is dus gefixed.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan