PC sluit automatisch af

Status
Niet open voor verdere reacties.

Hispis

Gebruiker
Lid geworden
2 feb 2007
ik weet niet zeker of het Spyware is maar..

ik was net effe windows media player 11 aan het installe en ineens gaf me pc een fout aan en ik zag een blauw scherm met foutmelding erop C:\WINDOWS\System32\services.exe
en toen zij ie dat ik me pc moest herstarten ik dus op reset knop drukken :thumb:

maar toen ie weer opstarte kreeg ik een foutmelding van windows met windows has recovered from a serios error en dan zeg ik rapport verzenden en dan krijg ik nog een foutmelding met controllers app ofzo :( bij die doe ik ook rapport verzenden en dan krijg ik iets te zien van Wrong Device Driver Solution : NO :mad: en dan als ie zegt rapport verzonden zegt ie Windows will restart in 00:00:60 second met melding C:\WINDOWS\System32\services.

kan iemand me helpen ik had al iets gelezen op een andere forum dat ik een Blaster worm had en dat ik W32.Blaster.Worm Removal Tool moest installe maar die kon geen Worm vinden dus darom vraag ik het nu hier ...

Groeten Jurriaan:confused:

1) De volgende keer dat je een blauw scherm krijgt, kan je dan de volgende info geven, wat rood omlijnd is, dit is voor de zekerheid:

bsod_big.gif

2) Klik hieren download het bestand. Start daarna op in de Veilige Modus.
In de Veilige Modus, run het tooltje daarna en start je pc daarna opnieuw op.

Succes!:thumb:

oke zal ik doen er stont wel iets van Memomry maar als ik het nog n keer krijg ( ik had het net t blauwe scherm :o ) maar ben nogal vergeetachtig dus schrijf ik het effe op in iedergeval bedankt voor de hulp:o

Trouwens Ik ben ook een AMD fan ik heb zelf een AMD 3800+ x2 dual core

Laatst bewerkt:
Oke, en doe dat tooltje ook nog even in de Veilige Modus.

Verwijder het tooltje en download een nieuwe versie, en probeer het dan opnieuw.
En anders, wacht tot je het blauwe schem weer krijgt, misschien blijft het nu weg.

Doe anders sowieso wel dit:

1.Download en installeer
AVG Anti-Spyware.

• Na de installatie, open AVG Anti-Spyware:
    * onder "Status", klik op Change state naast "Resident shield". (wijzig van active naar inactive!)
    * onder "Update", klik op de Start update knop.
    * onder "Scanner", tab "Settings":
    • - onder "How to act?", klik op "Recommended actions" en selecteer Quarantine. (ZEER BELANGRIJK!)
      * onder "Reports", selecteer Automatically generate report after every scan en verwijder het vinkje bij Only if threats were found
    Sluit AVG Anti-Spyware. Laat het nog niet scannen.
Start op in veilige modus

Start AVG Anti-Spyware.
  • * Klik op Scan en kies Complete System Scan.
    Na de scan; volg onderstaande instructies :
    BELANGRIJK : Klik niet op de "Save Scan Report" knop vooraleer je de "Apply all Actions" knop hebt aangeklikt !
    * Draag er zorg voor dat Set all elements to: op Quarantine staat (1),
    zoniet klik op de link en kies Quarantine in de popup menu. (2)
    (Dit geldt niet voor cookies, deze worden onveranderlijk gedelete !)
    * Onderaan het venster klik op de Apply all Actions knop. (3)
    ewidoscan.jpg

* Wanneer je de melding krijgt 'All actions have been applied', klik je onderaan op de knop Save Report.
    * Klik in het menu bovenaan op Reports. Kopieer het rapport van de scan en plaats dat hier in je volgende bericht.

Woeps :D

Vergeten Report te plakke hier is ie dan

---------------------------------------------------------
AVG Anti-Spyware - Scan Report
---------------------------------------------------------

+ Created at: 22:28:36 13-2-2007

+ Scan result:

C:\WINDOWS\NDNuninstall7_48.exe -> Adware.NewDotNet : Cleaned with backup (quarantined).
HKU\.DEFAULT\Software\New.net -> Adware.NewDotNet : Cleaned with backup (quarantined).
HKU\S-1-5-18\Software\New.net -> Adware.NewDotNet : Cleaned with backup (quarantined).
HKU\S-1-5-21-1614895754-73586283-839522115-1003\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Ext\Stats\{4A2AACF3-ADF6-11D5-98A9-00E018981B9E} -> Adware.NewDotNet : Cleaned with backup (quarantined).
HKLM\SOFTWARE\Classes\WUSN.1 -> Adware.SaveNow : Cleaned with backup (quarantined).
C:\Documents and Settings\Hispis\Cookies\hispis@msnportal.112.2o7[1].txt -> TrackingCookie.2o7 : Cleaned.
C:\Documents and Settings\Hispis\Cookies\hispis@adbrite[2].txt -> TrackingCookie.Adbrite : Cleaned.
C:\Documents and Settings\Hispis\Cookies\hispis@rotator.adjuggler[1].txt -> TrackingCookie.Adjuggler : Cleaned.
C:\Documents and Settings\Hispis\Cookies\hispis@adrevolver[2].txt -> TrackingCookie.Adrevolver : Cleaned.
C:\Documents and Settings\Hispis\Cookies\hispis@atdmt[2].txt -> TrackingCookie.Atdmt : Cleaned.
C:\Documents and Settings\Hispis\Cookies\hispis@bfast[1].txt -> TrackingCookie.Bfast : Cleaned.
C:\Documents and Settings\Hispis\Cookies\hispis@bluestreak[1].txt -> TrackingCookie.Bluestreak : Cleaned.
C:\Documents and Settings\Hispis\Cookies\hispis@doubleclick[2].txt -> TrackingCookie.Doubleclick : Cleaned.
C:\Documents and Settings\Hispis\Cookies\hispis@as-eu.falkag[2].txt -> TrackingCookie.Falkag : Cleaned.
C:\Documents and Settings\Hispis\Cookies\hispis@fastclick[1].txt -> TrackingCookie.Fastclick : Cleaned.
C:\Documents and Settings\Hispis\Cookies\hispis@ehg-nokiafin.hitbox[1].txt -> TrackingCookie.Hitbox : Cleaned.
C:\Documents and Settings\Hispis\Cookies\hispis@hitbox[2].txt -> TrackingCookie.Hitbox : Cleaned.
C:\Documents and Settings\Hispis\Cookies\hispis@hotlog[2].txt -> TrackingCookie.Hotlog : Cleaned.
C:\Documents and Settings\Hispis\Cookies\hispis@searchportal.information[1].txt -> TrackingCookie.Information : Cleaned.
C:\Documents and Settings\Hispis\Cookies\hispis@mediaplex[1].txt -> TrackingCookie.Mediaplex : Cleaned.
C:\Documents and Settings\Hispis\Cookies\hispis@stat.onestat[2].txt -> TrackingCookie.Onestat : Cleaned.
C:\Documents and Settings\Hispis\Cookies\hispis@overture[1].txt -> TrackingCookie.Overture : Cleaned.
C:\Documents and Settings\Hispis\Cookies\hispis@www.smartadserver[2].txt -> TrackingCookie.Smartadserver : Cleaned.
C:\Documents and Settings\Hispis\Cookies\hispis@spylog[2].txt -> TrackingCookie.Spylog : Cleaned.
C:\Documents and Settings\Hispis\Cookies\hispis@statcounter[2].txt -> TrackingCookie.Statcounter : Cleaned.
C:\Documents and Settings\Hispis\Cookies\hispis@tradedoubler[1].txt -> TrackingCookie.Tradedoubler : Cleaned.
C:\Documents and Settings\Hispis\Cookies\hispis@tribalfusion[1].txt -> TrackingCookie.Tribalfusion : Cleaned.
C:\Documents and Settings\Hispis\Cookies\hispis@yadro[2].txt -> TrackingCookie.Yadro : Cleaned.
C:\Documents and Settings\Hispis\Cookies\hispis@ad.yieldmanager[2].txt -> TrackingCookie.Yieldmanager : Cleaned.
C:\Documents and Settings\Hispis\Cookies\hispis@zedo[2].txt -> TrackingCookie.Zedo : Cleaned.

Groeten Jurriaan

::Report end

- Kan je even de volledige locatie geven waar dat virus gevonden worddt.?

- Het bestand Huy32.sys hoort bij een rootkit-infectie.
Start eens op in de Veilige Modus, en ga naar de map C:\WINDOWS\System32\ en ga naar het bestand Huy32.sys, als het er staat verwijder het.

Doe sowiesso hierna deze 2 stappen:

1) Download hier eens CCleaner.
Installeer het daarna en start het programma.
Gebruik de onderdelen Cleaner en Problemen, bij beide onderdelen, laat je pc scannen en laat alles verwijderen wat er gevonden wordt. Bij het onderdeel Problemen kan je nog kiezen om een back-up van de te verwijderen sleutels te maken, doe dit.
Vink aan de linkerkant niks nieuws aan dan wat er al aangevinkt staat, dit is voldoende.

2) Download hier a-squared free ( directe download ) en installeer het.
Voer dan een update uit door te klikken op Update now in het hoofdvenster.
Doe na het updaten een volledige scan door op Scan now te klikken en daarna Deep Scan en daarna op Scan te drukken.
Laat het programma je pc scannen en laat na het scannen alles verplaatsen naar quarantine. Sla na de scan ook een logje op van de scan. Kopier de inhoud van dat logje naar je volgende bericht.

Laatst bewerkt:
Voor de rootkit-infectie:
Het is een Rustock-infectie, en omdat deze wat hardnekkiger zijn dan andere, raad ik, na het zoeken van het bestand ( en evt. verwijderen ) het volgende aan:

1 ) Lees eerst goed de handleiding van HijackThis:
http://www.nucia.nl/toonhandleiding.php?handleidingid=9

2 ) Lees dan het volgende bericht goed door:
http://www.nucia.nl/forum/showthread.php?t=12

3 ) Registreer je dan op Nucia/ASO Forum.
http://www.nucia.nl/forum/register.php

4 ) Plaats daarna je HijackThis-log in de daarvoor bestemde forumsectie:
http://www.nucia.nl/forum/forumdisplay.php?f=38

Vermeld ook daar je probleem erbij en de link van dit topic.

Vervolgens word je zo spoedig mogelijk geholpen door een van de experts.

Virus alert

C:documents setiing\localservice\local settings\temp internetfiles\content.IE5\s5efsx2f\install[1].htm\

virus name w32.banwarum@mm

de 2de

c:\windows\temp\05d705ad.exe

virus name w32.banwarum@mm

Oke, doe dan alles wat er in vorige berichten stonden zonder 2 stappen dus dit:

1) Download hier eens CCleaner.
Installeer het daarna en start het programma.
Gebruik de onderdelen Cleaner en Problemen, bij beide onderdelen, laat je pc scannen en laat alles verwijderen wat er gevonden wordt. Bij het onderdeel Problemen kan je nog kiezen om een back-up van de te verwijderen sleutels te maken, doe dit.
Vink aan de linkerkant niks nieuws aan dan wat er al aangevinkt staat, dit is voldoende.

2)

- ) Lees eerst goed de handleiding van HijackThis:
http://www.nucia.nl/toonhandleiding.php?handleidingid=9

- ) Lees dan het volgende bericht goed door:
http://www.nucia.nl/forum/showthread.php?t=12

- ) Registreer je dan op Nucia/ASO Forum.
http://www.nucia.nl/forum/register.php

- ) Plaats daarna je HijackThis-log in de daarvoor bestemde forumsectie:
http://www.nucia.nl/forum/forumdisplay.php?f=38

Vermeld ook daar je probleem erbij en de link van dit topic.

*********** :mad:

ik had net weer een foutmelding eerst van internet explorer en ik wouw net iets laten zien aan me pa alles dus kwijt :mad:

en daarna kreeg ik het blauwe scherm :mad: dus weer opgeschreven wat er allemal was me pa had het voorgelezen dus ging wel snel :o

hier het lijstje ;

Driver_irql_not_less_or_equal

0x000000d1
0x000000E
0x0000002
0x0000000
0xf425b8a4

Tcpip,sys adress f425b8a4 Base at f425b000 Date stamp 4477c19

dat was alles :confused:

Groeten Jurriaan:p

Heb je toevallig Windows 2000?

En het probleem, de tcpip.sys BSOD is een fout / probleem / conflict met de drivers van je netwerkkaart.
Welke netwerkkaart heb je? En kan je daar misschien de nieuwste drivers voor downloaden?

Laatst bewerkt:
hey

ik heb geen windows 2000

hier mijn netwerkkaart

Attansic L1 Gigabit Ethernet 10/100/1000Base-T Adapter :confused:

ons netwerk snelheid is nu 100MB/s weet niet of je daar iets aan hebt ;)

voor drivers update moet ik dan gaan naar bureablad rechtermuisknop my computer properties TAB hardware device manager network adapters

Device Status:

This device is working properly.

If you are having problems with this device, click Troubleshoot to start the troubleshooter.

dan ben ik gegaan naar driver en dan update driver maar hij kon geen drivers vinden moet ik dan maar effe op i net kijken ?

Groeten Jurriaan

hey

ik heb op een site drivers gevonden

driver date mijn pc : 0.3.3790.105

driver date i net :1.4.3790.7

ben m nu aan het installle

Groeten Jurriaan

hey

na het installe is ie nu

Driver date : 1.4.3790.7

ik hoop dat het probleem nu opgelost is :confused:

Groeten Jurriaan

Oke, de drivers zijn goed geinstalleerd.
Nu moet je even wachten en kijken of het scherm weer komt, als het goed is niet.:)

hey

ik kreeg net wel weer deze foutmelding van windows :mad:

Problem caused by Device Driver

You received this message because a device driver installed on your computer caused the Windows operating system to stop unexpectedly. This type of error is referred to as a "stop error." A stop error requires you to restart your computer.

More information

--------------------------------------------------------------------------------

Problem report summary

Problem type
Windows stop error (a message appears on a blue screen with error code information)

Solution available?
No

What does this problem mean?
Windows has encountered a problem it cannot recover from and it needs to be restarted

Cause
Unknown

Computer symptoms
A message appears on a blue screen with error code information (for example: 0x0000001E, KMODE_EXCEPTION_NOT_HANDLED)

Additional steps for you to take
Please continue to send problem reports so analysts at Microsoft can study and try to correct the problem as quickly as possible

URL http://wer.microsoft.com/responses/....2.0?SGD=ca45a5d6-46af-4f55-8ddc-64166cf687be

zouw niet weten wat het betekent

Groeten Jurriaan

oohja

kan ik alle tooltjes en andere dingen die op me PC zijn gezet van dit probleem weggooien ?

groeten Jurriaan ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan