PC sluit niet af, aanhoudend probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

Mrrubovic

Gebruiker
Lid geworden
19 feb 2010
Berichten
8
Sinds een tijd sluit mijn laptop niet meer af. Als ik dan afsluit, verschijnt het "afmelden"-scherm in beeld, maar dat gaat niet meer weg.

Na een tijd wordt het scherm dan zwart, dat gebeurt ook als ik mijn laptop dicht doe/niet gebruik en slaat dan met geen mogelijkheid meer aan.

Als ik opstart verschijnt het standaardscherm dat Windows niet goed is afgesloten, maar na een tijd wordt er een schijfcontrole gestart, die meteen weer afslaat door een verkeerd systeembestand.

Hebben jullie tips?
 
Nee. Voor systeemherstel heb je in principe geen codes nodig. Mocht syteemherstel niet werken, dan moet je waarschijnlijk je pc opnieuw installeren dan moet je wel een code invoeren.

Met systeemherstel zet je je pc als het ware 'terug in de tijd'. Zeg maar naar de toestand van bv een paar dagen geleden, toen het probleem er nog niet was. Zo kun je de oorzaak misschien vinden. Morgen zal ik wel even wat info voor je zoeken, maar nu niet want ik type dit nu op mn iPod touch in bed en ik ben moe dus ik ga slapen. Zo, dat was een lange zin. Tot morgen.

EDIT: Hier staat hoe systeemherstel werkt. Succes!
 
Laatst bewerkt:
Ik bedoelde dat ik Win7 misschien opnieuw zou moeten installeren.
Zouden de codes misschien verlopen zijn?
 
Heb je mijn link überhaupt wel bekeken? Systeemherstel gebeurt gewoon vanuit Windows. Windows hoeft niet opnieuw geïnstalleerd te worden.

Als je een legale Windows hebt verlopen je codes niet. Die heb je, als het goed is, gekocht en blijven geldig.
 
Ik heb het bekeken en nagedaan, maar ik twijfelde, aangezien ik mijn Windows 7 door een Packard Bell actie heb gekregen
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan