pc sluit niet af bij vista

Status
Niet open voor verdere reacties.

hondenweer

Gebruiker
Lid geworden
9 sep 2008
Berichten
6
Als ik vista home premium afsluit blijft mijn pc gewoon draaien. Iemand enig idee hoe dit op te lossen is?

Johan
 
Misschien pc even een keertje een grote schoonmaak beurt geven? Dit help vaak bij kleine problemen.
 
hoelang heb je dit probleem al?
vanaf het begin of maar sinds kort?

SP1 al geinstalleerd?
 
Een klein halfjaar al, na het bijwerken van een aantal drivers. Systeemherstel werkte daarna ook niet meer.
 
daar heb je dus al een mogenlijke oorzaak, die drivers...

welke drivers heb je toen geüpdatet?
 
dat is het probleem, ik weet het niet meer!
kan ik deze update nog achterhalen?
 
het gaat niet om een windows update maar om een gecontroleerde drivers update via drivers.com.
heb trouwens geen idee waar ik die update geschiedenis kan vinden.
sp1 heb ik geinstalleerd.
 
nog even een mededeling, ik ben de komende 2 weken op vakantie. als er dus geen reactie van mijn kant komt weet je wat de reden is.
alvast bedankt voor het meedenken.

johan:thumb:
 
ok, dan zal dit topic dan even moeten wachten hé ;)
daarna kan je het gewoon terug opnemen hé :D

ik denk niet dat er zoiets is als een update geschiedenis voor drivers al zal daarover wel vanalles wel iets staan in je logboeken maar dat is ZOEKEN... ;)
dat laat je maar best achter je als het al een half jaar geleden is dat je die updates hebt gedaan.

Wat ik zou zou kunnen aanraden is alle laatst nieuwe updates gaan afhalen op de site van de producent van jouw pc/laptop en deze dan allemaal installeren

veel plezier op vakantie :thumb:
 
vista

Heb alles geupdate maar het probleem blijft. Ik denk dat ik Vista maar opnieuw ga installeren of moet leren leven met het handmatig uitschakelen van de pc.

Iedereen bedankt voor het meedenken!:thumb:
 
het is aan jou de keuze hé ;)

Ik hoop dat het prettig geweest is op vakantie... :D
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan