pc sluit niet af na gebruik limewire pro

Status
Niet open voor verdere reacties.

dimmub

Gebruiker
Lid geworden
27 jul 2005
Hallo allemaal.Als ik limewire pro heb gebruikt,valt mij op dat de pc niet goed afsluit. Heb net nieuwe pc(alles nieuw).Ook op mijn oude pc had ik er last van ,toen had ik gen pro limewire maar de normale versie. Wie heeft er ook last van en kan mij vertellen hoe ik van dat probleem af kom. gr.Hans.

Geplaatst door dimmub
Hallo allemaal.Als ik limewire pro heb gebruikt,valt mij op dat de pc niet goed afsluit. Heb net nieuwe pc(alles nieuw).Ook op mijn oude pc had ik er last van ,toen had ik gen pro limewire maar de normale versie. Wie heeft er ook last van en kan mij vertellen hoe ik van dat probleem af kom. gr.Hans.
Wat bedoel je met niet goed? Helemaal niet of half of.....

Instellingen worden opgeslagen blijft in beeld staan.verder sluit hij niet af.Nogmaals dit doet hij alleen als ik limewire pro heb gebruikt,bij ander programmas niet.

probeer eens een forcedown...
start-uitvoeren
typ cmd enter
typ shutdown -f -s -t 30 enter

(als je win ME of hoger hebt)

anders wil je eens cntr alt del induwen om limewire handmatig af te zetten...

Kijk voordat je afsluit even in taakbeheer en sluit Limeware handmatig af. Hetzelfde overkomt mij met LeecHammer en er valt weinig aan te doen.

ok bedankt voor laatste bericht idd ff afsluiten in taakbeheer en pc sluit goed af

Mooi, dat werkt :)
Wat wel zou kunnen.........jij sluit Limewire af maar ergens op de achtergrond blijft deze toch lopen.
Kijk nog eens goed bij je instellingen van Limewire. Vaak staat er zoiets als: bij afsluiten met X wat doen? Zus of zo.

Geplaatst door Elisa
Mooi, dat werkt :)
Wat wel zou kunnen.........jij sluit Limewire af maar ergens op de achtergrond blijft deze toch lopen.
Kijk nog eens goed bij je instellingen van Limewire. Vaak staat er zoiets als: bij afsluiten met X wat doen? Zus of zo.

Klopt:
extra > opties > afsluiten

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan