PC sluit niet af na internet gebruik

Status
Niet open voor verdere reacties.

stascccp

Gebruiker
Lid geworden
5 mei 2005
Berichten
85
Hallo Allemaal :)
Ik heb een probleempje; telkens als ik het internet op ben geweest, krijg ik mijn pc niet afgesloten. Ik klik gewoon op afsluiten en dan doet ie niks. Maar 10 minuten later sluit min pc opeens wel af. En in de tussentijd dat ie even niets doet, kan ik ook niks openen want er staat dan zo'n berichtje van: U kunt niets openen, windows gaat afsluiten (of zoiets). Maar als ik het internet niet op ga, dan sluit de pc gelijk af. Dit probleem heb ik al sinds de dag dat ik er internet op heb aangesloten.
Alvast heeeeeeeel erg bedankt voor jullie reacties.:thumb:
Ow ja; ik heb trouwens veel virus scans gedaan maar daar ligt het niet aan (denk ik)
 
nee, op die website staan alleen informatie op over wat je moet doen als je pc niet afsluit, maar die van mij sluit wel af, maar hij doet er lang over als ik op internet ben geweest. En als ik niet op internet ben geweest, sluit ie wel gelijk en snel af... Misschien nog andere tips?????:)
 
owh ja ik heb het wel gevonden. het is iets met een of andere: 802.1x authentication of zoiets. Maar ik heb niet kunnen vinden wat ik ertegen kan doen...:(
 
Ik heb het articel gelezen en voor zover ik begrepen staat er dat ik dit op eigen risico moet doen en als er iets missgaat dat dan mijn hele computer gewist kan worden... Dit is voor mij een beetje een groot risico dus misschien heeft u (of iemand anders) nog een tip of advies over wat ik moet doen????
alvast bedankt:thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan