PC sluit niet af

Status
Niet open voor verdere reacties.

sandratb

Gebruiker
Lid geworden
3 jun 2002
Berichten
5
Beste mensen.

Na een schone installatie wil mijn PC niet meer uit ik kies voor afsluiten en de pc gaat in een soort slaapstand met de aanknop gaat hij weer opstarten.
Het gekke is trek ik het stroomsnoer eruit dan blijft hij ook aan ( een soort accu?)
Ik heb een HP pc van 3 jaar oud. Ik had een update van hp gedaan voor mijn bios en dat ging mis vandaar een schone installatie! Ik ben een beetje bang geworden om weer drivers te downloaden van HP terwijl ik zeker weet dat ik de juiste had!

Het bios heb ik ook weer in de fabrieksinstellingen gezet wat ook niet helpt! kan het een instelling in windows zelf zijn? Ik heb ook al aangevinkt PC niet in slaapstand!

Heel graag uw hulp.

Gr Sandra
 
Ga naar de website van de fabrikant van uw moederbord , waar u de chipset drivers moet ophalen. Installeer die chipset-drivers binnen Windows 7 .
 
Beste Diskman,

Staat hier de Chipset bij?

Processor Intel(R) Core(TM)2 Quad CPU Q9550 @ 2.83GHz, 2834 MHz, 4 core('s), 4 logische processor(s)
BIOS-versie/datum American Megatrends Inc. 5.43, 10-9-2009
Systeemfabrikant HP-Pavilion

Groeten Sandra
 
Het was de externe voeding!!!!
Een soort hub daar zitten mijn externe harde schijven op en die hub krijgt ook stroom.
Ik sloot de stroom af sloot de PC af en....Hij is uit
Bedankt een ieder voor het meedenken!

Groetjes Sandra
 
Mooi dat het gelukt is en succes verder!
(klik even op "zet status opgelost" in de blauwe werkbalk, boven de beginposting v.d. site). :thumb:
N.B. Zo voorkom je dat er onnodig nog op wordt gereageerd. (heb die reactie verwijderd)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan