PC sluit niet meer af

Status
Niet open voor verdere reacties.

slofje

Verenigingslid
Lid geworden
14 feb 2001
Hallo,

Sinds een paar dagen sluit mijn pc niet meer automatisch af. Ik zie de meldingen nog wel van " slaat systeem gegevens op en Windows sluit af " maar daarna blijft het systeem " hangen " op een mooi blauw scherm.
Ik heb de software die ik de afgelopen dagen heb geinstalleerd ( bv Dreamwaever ) er al afgehaald.
Heb gescand met Ad aware SE , Spybot, regcleaner en ccleaner.

Het vreemde is, wanneer ik een systeemherstel doe , met het herstelpunt van bv vrijdag j.l, dan sluit het systeem daarna netjes af. En dan is het daarna weer mis. Wie kan mij aan een idee helpen?
Ik kan de pc wel afzetten met de aan/uit knop 4 sec. in te drukken

Gezina,

volgens mij staat alles hier goed. Ik zie trouwens geen tabblad APM

Bijlagen

En deze een blad verder. Ook geen APm tabblad

De links zal ik nakijken.

ik vind het wel vreemd, dat het systeem na een systeemherstel dan wel goed afsluit.....

Bijlagen

Heb ff geen Word of zoiets op de pc staan dus kan ik de bijlage niet lezen, maar bekijk dan eerst even de gegeven links. :)

Gezina,

Ik heb ergens ooit gelezen dat Nero en Easy cd creator platinum 5 elkaar niet altijd mogen

omdat ik Nero nu toch het meeste gebruik heb ik Easy cd creator maar verwijderd. En verhip, het systeem sluit weer netjes af. ( paar keer geprobeerd nu) hoop dat het zo blijft.

Het zal toch wel aan Easy cd creator gelegen hebben denk ik want ik kon dat progje niet op de normale manier verwijderen. Dus ik denk dat er ergens een bugje in heeft gezeten of dat er een filetje niet helmaal meer kompleet is geweest.

In ieder geval bedankt voor jullie reacties

Dat kan goed kloppen, in mijn link staat ook het een ander over Easy cd creator, er staat ook dat je een driver kan downloaden maar als Nero je goed bevalt, why bother. :)

Nou ja, in veel gevallen blijkt dus dat Easy cd creator en XP elkaar gewoon niet lusten, uitzonderingen daargelaten. :)

O ja, 2 brandprogramma's op 1 pc schijnt ook niet echt lekker te gaan.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan