PC sluit traag af

Status
Niet open voor verdere reacties.

zeerover

Gebruiker
Lid geworden
19 nov 2008
Reeds een paar dagen sluit mijn pc traag af.Wanneer ik naar start ga en op afsluiten klikt komt de tekst word afgesloten op mijn scherm.Maar dan duurd het zeker 5 minuten voor de pc werkelijk afsluit.Ik heb reeds meermalen de pc gedefragmenteerd en ook schijf opruiming gedaan.Ook de pc gescand mer de avg virus scanner maar niets helpt.Ik vind die situaties erg vervelend.Anders werkt de pc prima .Alvast bedankt voor de eventuele hulp.Mogelijks is de oplossing niet te moeilijk want ik ben maar een leek in deze materie

ik heb als afsluitknop:

maak snelkoppeling aan op bureaublad --> typ ''shutdown.exe -s -t0'' --> klik ok --> geef de snelkoppeling een leuk pictogrammetje.

als je dan daarop klikt sluit hij een stuk sneller af! veel plezier! :) :thumb:

ik heb als afsluitknop:

maak snelkoppeling aan op bureaublad --> typ ''shutdown.exe -s -t0'' --> klik ok --> geef de snelkoppeling een leuk pictogrammetje.

als je dan daarop klikt sluit hij een stuk sneller af! veel plezier! :) :thumb:

Heb ik gedaan maar dan vraagd hij met welk programma ik dit moet openen.

Hallo Hary bedankt voor de tip maar nog al ingewikkelt alles in het engels en dat voor een leek in deze materie:shocked:

Heb ik gedaan maar dan vraagd hij met welk programma ik dit moet openen.

dan heb je iets niet goed gedaan want bij mij krijg ik dan een ''DOS'' scherm zeg maar en dan sluit hij af (is wel een flits)

Ga maar is naar ''Windows-knop''+R dan typ je in shutdown.exe -s -t0
Dan sluit hij als het goed is snel af..

Ik heb wat er in de link van Harry stond even in een bestandje gezet. Download het bestand, open het, klik op Ja en klik op Ok.

En klaar:p

Hoi !

Hollandheld, bedankt voor de service !!

Greetz,

Harry.

Ik heb wat er in de link van Harry stond even in een bestandje gezet. Download het bestand, open het, klik op Ja en klik op Ok.

En klaar:p

Hallo Hollandheld alles werkt nog prima.Moest ik nogmaals het zelfde probleem hebben had ik graag dat bestandje opgeslagen maar dit gaat niet meer.Wanneer ik klik op dowliaden kom ik op de website media fire terecht en dan weet ik het niet meer.Kunt u mij meer info bezorgen.Alvast bedankt;)

Pc sluit slecht af

Hallo Het probleem is nog niet opgelost.Het heeft een tijdje geholpen maar nu is het terug het zelfde.Intussen heb ik de zaak wat nader bekeken en ben tot de volgende vastelling gekomen.Ik weet niet of dit de oorzaak is maar het is mogelijk.
De fout doet zich voornamelijk voor wanneer ik bv e-mails ontvang met pp.Ook waneer ik op het internet ga en bepaalde zalen douwload..Dan heb ik zeker problemen.Ik heb ook eens een test gedaan met bv gewoon een e-mail te lezen en terug af te sluiten en dan gaat alles ok.U begrijpt dat het zeer moeilijk is tot een klare uitleg te komen.Misschien geeft deze tip een ander inzicht op het probleem.En mogelijks ook een oplossing.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan