pc sluit zelf af en start zelf weer op

Status
Niet open voor verdere reacties.

ricaga

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
30 jan 2004
Berichten
2
mijn packard bell sluit steeds af en start zelf weer op heb al gedacht om de herstel cd-rom te gebruiken maar ben deze helaas kwijt
 
Dat had ik ook, nog steed eerlijk gezegt een van me USB poorten is kapot. daar moet je dus geen USB draad in stoppen dat doet ie het weer normaal. Probeer maar effe al je USB stekkers eruit te halen en op te starten, effe kijken wat ie doet dan.

Moet je effe zeggen of het nut heeft.
 
nou ja dat slaat dus niet echt ergens op.
als je zekker wil zijn wat er met je pc aan de hand is doe je het volgende.
ga naar mijn computer icon klik dan er op met rechter knop. kies daar eigenschapen.
dan kies je geavanceerd zoek daar opnieuw opstarten na systeem crash en zet het uit.
nu met de volgende crash krijg je een mooi bsod post de voledige melding die er staat,
in dit bericht zo dat we wat wijzer worden ;)
m.v.g virtuosa
 
hij blijft toch elke keer opnieuw opstarten , het slaat ook nergens op maar bij mij was dat ut probleem.Mijn usb links achteronder in, is opeen of andere manier in contact met mijn schakelaar. Hij kan het ieder geval toch testen. ja toch
 
Laatst bewerkt:
ga naar mijn computer icon klik dan er op met rechter knop. kies daar eigenschapen. dan kies je geavanceerd zoek daar opnieuw opstarten na systeem crash en zet het uit.
Het is wat duidelijker om na "kies je geavanceerd" toe te voegen:

op het tabblad Geavanceerd klik je op de onderste van de drie knoppen "Instellingen", in het vervolgscherm haal je onder "Systeemfouten" het vinkje weg voor de regel: "De computer automatisch opnieuw opstarten". De eerstvolgende keer dat je PC crasht (zich afsluit) zal hij niet weer opstarten, maar blijft er op je scherm in een blauwe achtergrond een foutmelding staan. Noteer die fout zo compleet mogelijk en zet hem in je antwoord.
 
opgelost spontaan afsluiten

Kan iemand mij vertellen of dit opgelost is? Ik heb een pc als ik deze opstart start hij normaal op. Als ik na verloop van tijd deze uitdoe word alles afgesloten maar er blijft spanning op staan en de hd heeft nog activiteit maar scherm enz is al afgesloten. Ik moet dan handmatig de pc uitzetten. Maar zet ik hem dan weer aan dan heb ik een probleem dat hij blijft booten vanwege een probleem met een hardware onderdeel maar niet welke! Het vreemde is als ik lang wacht een uurtje of twee en dan opstart is er niets aan de hand.
 
Dat had ik ook, nog steed eerlijk gezegt een van me USB poorten is kapot. daar moet je dus geen USB draad in stoppen dat doet ie het weer normaal. Probeer maar effe al je USB stekkers eruit te halen en op te starten, effe kijken wat ie doet dan.
Moet je effe zeggen of het nut heeft.

hij blijft toch elke keer opnieuw opstarten , het slaat ook nergens op maar bij mij was dat ut probleem.Mijn usb links achteronder in, is opeen of andere manier in contact met mijn schakelaar. Hij kan het ieder geval toch testen. ja toch

en mijn USB poort staat nog steeds op een of andere manier geconnect met me schakelaar. Als ik er iets indoet van een USB blijft ie rebooten , jammer dan kan ik een USB poort maar niet gebruiken van de 12 :p
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan