Pc software-matig sneller maken?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Seabert

Gebruiker
Lid geworden
5 nov 2003
Weet iemand hoe je je Pc software matig sneller kan laten draaien? Hierbij denk ik aan progjes als reg cleaners. Heeft iemand nog tips post maar :p

Danke,
SeaB

Ik heb zelf Norton System Works 2003 draaien. Die houd je register schoon, ruimt je schijf op, defragmenteert, verwijdert niet bestaande snelkoppelingen en ga zo maar door. Mijn PC draait als een gek en heb nooit probs. Mischien wat voor jou ook.
Natuurlijk scan je regelmatig op virussen en zeker ook spyware met Ad Aware of Spybot. Spyware kan je systeem behoorlijjk dwars zitten en vertragen.

Succes.

mooi progje maar kunt u miscchien iets meer info geven over bijvoorbeeld instellingen (of staan die al optimaal?)

Mzzl
SeaB

Je kan bij memory control aangeven hoeveel RAM je vrij wil hebben. Dan klik je op optimize en hij gaat proberen geheugen vrij te maken. Dat zal hij dan in de toekomst ook blijven doen tenzij je het weer veranderd.
Weet trouwens niet over hoeveel je beschikt maar als je heel veel hebt of juist heel weinig lijkt het effect mij wat minder te merken.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan