pc soms zwart beeld

Status
Niet open voor verdere reacties.

mysterieus1

Gebruiker
Lid geworden
23 sep 2013
ik heb net een nieuwe pc met daarop windows 8

nu gebeurt het dat zonder dat wij bij de pc zijn, het beeld op zwart gaat en het signaal no video input verschijnt. ctrl alt del help niet. het enige dat helpt is de pc aan en uit zetten.

wat kan het probleem zijn. de virusscanner vindt niets en ik heb ook geen last meer van spyware. het virus Artemis is verwijderd.

groeten

geert-jan

Als je pc virusvrij is, dan is het misschien een kort ingestelde slaapstand?

Zit het probleem misschien eerder in Energie beheer? Indien je op uitzetten klikt, dan moeten er 2 opties staan: een optie genoemd Energie besparen en een optie ruststand.

Probeer deze opties en vertel, uit welke optie de Computer weer opstart. Zin er in het onderhoudscentrum Problemen gemeld?

als ik naar instellingen ga en de pc wil afsluiten. is er inderdaad de mogelijkheid slaapstand, als ik daar op klik, gaat de pc zelf ook in de slaapstand en als ik dan een willekeurige toets in druk start de pc gewoon weer op.

in het onderhoudscentrum vind ik ook niets bijzonders. ik heb ook bij energiebeheer gekeken en daar staat uitzetten of beeldscherm in slaapstand gaan: nooit

ik kwam nu net weer thuis en het beeld was weer grijs, de pc is dus een tijd niet gebruikt. bij betrouwbaarheidscontrole, geeft hij aan: kritieke gebeurtenissen: windows hardwarefout 13.40 uur

bij het zoeken naar een oplossing krijg ik de melding: niet alle rapporten kunnen worden geupload naar windows.

hoe nu verder?

betrouwbaarheidscontrole, geeft hij aan: kritieke gebeurtenissen: windows hardwarefout 13.40 uur

bij het zoeken naar een oplossing krijg ik de melding: niet alle rapporten kunnen worden geupload naar windows.

Je hebt kennelijk een hardwarefout. Print de logfile, waarom de hardwarefout wordt genoemd, en ga terug naar de leverancier. Je hebt garantie tot de voordeur, en binnen is naar de voordeur.

hoe kan ik de logfile printen dan? zoveel verstand heb ik er niet van. of bedoel jij de melding die ik kreeg en die ik net heb neergeschreven?

De vraag is: stond er nog Meer als wat je had neergeschreven?

ik bedoel de reactie die uit de betrouwbaarheidscontrole naar voren was gekomen, of dat de logfile is

ja, stond bij de betrouwbaarheidscontrole nog meer?

nee niets, maar om 12 uur vandaag kreeg ik weer de melding windows onverwachts afgesloten. 1 keer moest ik opnieuw inloggen als gebruiker en de tweede keer werd er een foutrapport gemaakt en de pc werd opnieuw opgestart

Test voor de zekerheid ook de bekabeling..

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan