pc soms zwart beeld

Status
Niet open voor verdere reacties.

mysterieus1

Gebruiker
Lid geworden
23 sep 2013
hallo

ik kom toch maar weer met dezelfde vraag. ik dacht dat het was opgelost, maar helaas.

ik heb een nieuwe pc gekocht met windows 8 en deze geupgrade naar 8.1. nu gebeurt het steeds dat mijn pc af en toe vastloopt. gisteren liep hij vast en toen zag ik wel een tekst inbeeld, maar ik konniets meer.nu loopt hij weer vast en is het beld zwart. als ik dan naar de betrouwbaarheidsgeschiedenis ga krijg ik de melding IsaveSvc2. bij het zoeken naar oplossingen krijg ik geen resultaat. de foutmelding van gisteren was trouwens dezelfde asls vasndaag.

wat is er nu aan de hand, of is het gewoon een hardwareprobleem en moet ik de pc terugbrengen

ik hoop toch echt dat ik een oplossing vindt, want het is niet leuk meer zo

groeten

geert-jan

Indien je een probleem hebt met Windows 8.1, kan je dan terug naar Windows 8? Vanaf de afstand is niet te bepalen, of je problemen door Windows 8.1 zijn veroorzakt of niet.

Voordat je zo een computer mag aanbieden voor reparatie, wordt je vermoedelijk gevraagt om eerst Windows 8 weer opnieuw te installeren.

Werkt de computer dan nog steeds niet naar behoren dan kan je hem aanbieden ter reparatie.

Ik heb dat ook gehad en de beste oplossing was: Windows 7 installeren :-)
Windows 8 heeft de onhebbelijkheid om niet te vertellen wat ie aan het doen is en daar soms ook nog eens een zwart scherm bij te laten zien. Daardoor weet u niet of ie hangt of dat ie bezig is met een zware update.

Ik had het probleem al vanaf het begin dat de pc geregeld vast liep dus ook voor de update

Hoi,

Heb even terug gekeken en je meld je systeem maar niet je voeding welke is deze of is het een merk pc?

Ja het is een medion en ik heb het em gekocht bij de mediamarkt ongeveer een maand geleden. Hij draait verder prima, videokaart doet het hartstikke goed. Maar hij loopt op verschillende tijden vast: bij het gebruik van de mediaplayer, gebruik van de internet explorer en zelfs als de pc gewoon aan staat en wij niets doen

Ja het is een medion en ik heb het em gekocht bij de mediamarkt ongeveer een maand geleden. Hij draait verder prima, videokaart doet het hartstikke goed. Maar hij loopt op verschillende tijden vast: bij het gebruik van de mediaplayer, gebruik van de internet explorer en zelfs als de pc gewoon aan staat en wij niets doen

Hoi,

volgens mij is dit een herhaling van 12.07 uur het bericht van 12.30 uur

Ja dat zie ik nu ook. Denk jij dan dat het een hardwareprobleem is, of zou het handig zijn om de pc leeg te gooien en dan windows 8 er weer opnieuw opzetten en om dan te kij kan en of de pc het weer doet

Hoi,

Aangezien je schrijft dat je het al van het begin hebt zou ik dit door hun op laten lossen anders wordt de schuld al gauw naar jou geschoven mocht de her installatie niet naar wens gaan hij stop er toch zomaar mee en wie zegt dat dit niet tijdens her herinstalleren kan gebeuren

Laatst bewerkt:
Hoi,

Aangezien je schrijft dat je het al van het begin hebt zou ik dit door hun op laten lossen anders wordt de schuld al gauw naar jou geschoven mocht de her installatie niet naar wens gaan hij stop er toch zomaar mee en wie zegt dat dit niet tijdens her herinstalleren kan gebeuren

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan