pc spel laten werken??

Status
Niet open voor verdere reacties.

frenneke

Gebruiker
Lid geworden
22 mrt 2004
Hi, even een vraagje. Ben erg groen wat dit betreft en weet ook niet of ik hier juist zit, maar heb het volgende "probleem": heb een pc spel gedownload voor de kids (oil tycoon). Leuk dat ik het eindelijk binnen heb, maar ik weet nu echt niet hoe ik het spel aan de praat krijg??Hulp meer dan welkom.:o

Wat is het probleem precies?

(Het zou trouwens kunnen dat je iets nodig hebt waaraan wij je gezien de huisregels niet mogen helpen...)

Weet je wat voor extensie de bestanden hebben?

Geplaatst door frenneke
volens mij iso bestanden??
Inladen in een virtuele cd-rom speler of uitpakken met ISObuster.
Of als Beeld image (burn image) wegbranden met Nero.

Geplaatst door frenneke
volens mij iso bestanden??

Dat is zeer wel mogelijk. Er zijn drie manieren om *.iso-bestanden bruikbaar te maken:
1. door ze te branden op cd-rom;
2. door ze in een virtuele cd-rom-drive in te laden;
3. door ze 'uit te pakken' met bijvoorbeeld IsoBuster of Undisker.

ik heb het spel al gebrand met nero, maar krijg niets aan de praat, moet ik op een andere manier branden?

Geplaatst door frenneke
ik heb het spel al gebrand met nero, maar krijg niets aan de praat, moet ik op een andere manier branden?

Je moet een *.iso-file branden als image.

Probeer het anders eens zonder te branden, door het met Undisker 'uit te pakken'. Dat programma is erg simpel en overzichtelijk (en het scheelt je cd'tjes). Zie http://www.undisker.com/

Het zou echter ook kunnen dat je een no-cd-crack nodig hebt om de gebrande cd's te kunnen gebruiken. Dan kunnen we je niet verder helpen, vrees ik.

Geplaatst door frenneke
Heb je gebrand via;
Bestand>beeld branden(burn image)?

Idd No-cd crack gaat hier op Helpmij te ver.

nogmaals geprobeert burn image, maar nog niks.
Bedankt voor al jullie support, zal toch wel wat meer nodig zijn vrees ik. Ga verder op zoek.:confused:

niet te moeilijk maken voor jezelf...

ISObuster installeren en bestanden dubbelklikken of in ISObuster openen.
Vervolgens, en da's natuurlijk belangrijk, de bestanden verslepen naar een, inmiddels aangemaakte, map met de naam van het spel.
Vervolgens dubbelklikken op het .exe bestand.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan