pc spel werkt niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

kendoss

Gebruiker
Lid geworden
17 dec 2005
hoi ik heb spel gedownload en kreeg 2 bestanden mdf en mds
wat moet ik allemaal doen om dat spel te laten werken

ik heb mds bestand op CD-RW gezet met alcohol120% en dan geinstalleerd met de mdf bestand ook op CD-RW en spel wilt niet starten wat doe ik fout?

wie heeft ervaring met spellen die mds en mdf hebben

kan iemand mij uitleggen

Ik wil spel op cd-rw hebben kan dat trouwens en werkt het dan wel? en kan ik mds en mdf bestanden exact met elkaar vergelijken? :thumb: tanx

geef eens wat meer info,

voldoet je pc wel aan de systeemeisen?
krijg je een foutmelding?

hi ja me computer voldoet wel aan de eisen

hier iets voor de duidelijkheid

kijk allereerst wil ik vragen hoe ik stap voor stap een pc spel naar cd moet zetten en wil dus van me cd laten afspelen ,ok ik gebruik dus daarbij alcohol 120%

wat ik dus heb gedaan ik burn de image mds met alcohol en zet hem op cd-rw en dat doe ik hetzelfde bij mds bestand
Maar is het zo dat de 2 bestanden hetzelfde zijn eigenlijk? want als ik die 2 bestanden mount dan hebben ze dezelfde bestandsgrootte klopt dat of hoort dat niet zo te zijn?
dus met andere woorden mds en mdf files zijn hetzelfde? want dan kan ik net zo goed maar 1 van die 2 burnen

en ik heb nog 1 probleem nadat ik mds of mdf naar cd heb gebrand dan verschijnt hele tijd zo'n install scherm en dat ik moet installeren terwijl ik dat al heb gedaan of heb ik iets fouts gedaan

als ik dus zonder cd dat spel wil spelen dan heb ik no cd crack van dat spel nodig maar dat wil ik juist niet wil dus gewoon via cd spelen en als ik nog eventueel op me icon klikt dus spel wilt starten dan staat er hele tijd please insert the sorrect cd-rom terwijl ik al cd heb ingestopt het is gewoon netalsof je pc spel in winkel heb gekocht zo iets wil ik van die mds en mdf bestand maken :rolleyes: ik weet dat dit misschien onduildelijk en langdradig is maar ik weet nog steeds niet hoe ik met dit moet werken en ik heb al op forums gelezen opgezocht maar dat helpt niet echt :(

Laatst bewerkt:
waarom speel je die image niet af met een virtuele cd-rom speler.
deze kan je maken met alcohol120%.
je laad die image dan daar in en dat scheeld ook weer een cd
vanuit die virtuele cd-rom speler instaleer je het spel

:confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused:

zag geneens dat de link die ik plaatste ook op hem sloeg

ja bedankt mensen dat heb ik allemaal al gedaan me grootste probleem is dat als ik mds en mdf bestanden laad via dat virtuele schijf dan kom ik niet verder dan installatie dat gebeurt juist bij mdf EN mds maar ik moet juist dat spel kunnen spelen zeg maar, en wil geen crack gebruiken dus wil echt een pc game van maken :confused: daar krijg ik juist geen antwoord op heb zo vaak gevraagd misscchien weten jullie niet wat ik precies bedoel want ik krijg hele tijd ander uitleg:rolleyes:

sommige spellen (vooral de nieuwere) zien dat de image in een virtuele cd-rom speler zit.
bij deze spellen heb je dan echt een nocd crack nodig om het spel te spelen.
het is niet anders.
en waarom zie je daar van af om met een nocd crack te spelen.
ik zie het probleem niet zo (bedoel dit niet ***lig hoor)

hey misschien heb ik het al door wat ik dus heb gedaan heb spel geinstalleerd en had me mdf file op virtuele drijf geladen toen me spel in compatibiliteit windows nt service pack 5 gedaan en toen kon ik me spel spelen :D
bedankt mensen voor reageren op deze topic en ik heb ook nog no crack NIET gebruikt

Geplaatst door kendoss
ja bedankt mensen dat heb ik allemaal al gedaan me grootste probleem is dat als ik mds en mdf bestanden laad via dat virtuele schijf dan kom ik niet verder dan installatie dat gebeurt juist bij mdf EN mds maar ik moet juist dat spel kunnen spelen zeg maar, en wil geen crack gebruiken dus wil echt een pc game van maken :confused: daar krijg ik juist geen antwoord op heb zo vaak gevraagd misscchien weten jullie niet wat ik precies bedoel want ik krijg hele tijd ander uitleg:rolleyes:
omdat er andere mensen je vraag beantwoorden, en waarom 3 dezelfde topics openen wanneer je dezelfde vraag hebt? :eek:

Geplaatst door goldvinger
sommige spellen (vooral de nieuwere) zien dat de image in een virtuele cd-rom speler zit.
bij deze spellen heb je dan echt een nocd crack nodig om het spel te spelen.
het is niet anders.
en waarom zie je daar van af om met een nocd crack te spelen.
ik zie het probleem niet zo (bedoel dit niet ***lig hoor)

Hoeft niet.
Je pakt bv safedisk4hide dan ziet het spel de virtuele schijf niet. Met een no crack kun je vaak niet online game.

zoals al genoemt is.
Je pakt je virtuele schijf om de MDF image op je schijf te installeren.
Als je dan het spel wilt starten vraagt ie cker om de orginele dvd?? neem ik aan.
Als je NA het installeren weer je virtuele schijf pakt en je mount je MDS. Kun je het spel spelen zonder dvd.

Aangezien EA games vaak die virtuele schijven herkennen starten ze ook niet. Hiervoor moet je ze dus verbergen met een hide program bv. safedisk4hide.

IK gebruik dit ook en nee ik hem "bijna" geen illigale games. Ik ga niet zo zuinig om met cd's / dvd's komen valen wel eens op de grond en leg ze zonder doos neer.
vol met krassen dus.
Als je dan deze proggies gebruikt heb je maar 1 keer nodig en daarna kunnen ze terug in de doos.

ik gebruik safedisc hider ook maar even over dat onlien gamen.
Als je het spel illigaal downlaod gaat meestal het feest al neit door dat je via internet kan game.
je hebt namelijk een legale cd key nodig.
alleen bij oudere spellen zoals quake 3 arena kan ej nog online.
de beveiliging is te goed .
Je kan eht bijv uit je hoofd zetten om bf2 online illigaal te spelen zonder cracked servers.

Pim

Geplaatst door kendoss
heb zo vaak gevraagd misscchien weten jullie niet wat ik precies bedoel want ik krijg hele tijd ander uitleg:rolleyes:
Eén keer is genoeg, als je meerdere topics opent wordt het alleen maar onoverzichtelijker.

Probleem opgelost -> slot.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan