PC staat aan, maar beeldscherm blijft op standbye

• Onderwerp starter Onderwerp starter sook
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

sook

Gebruiker
Lid geworden
22 sep 2006
Het is een raar verhaal.

Ik was op een lan party en een maat van mij speelde er cod4 op. Opeens loopt die vast. Niets werkte meer, control alt delete niet, taakbeheer niet, uit knop niet. helemaal niks. Het enige dat werkte was de stroom kabel eraf halen.

Nu komt het, ik zet hem aan en er gebeurd niks. Ik hoor dat die aan staat, het lampje is oranje ( niet groen zoals vroeger ). De fans draaien gewoon. Me beeldscherm blijft ook op stand by staan. En als ik een ander scherm erop test dan blijft die ook op stand by.
Verder heb ik alle drives ervan ontkoppeld, behalve de dingen die hij nodig heeft om op te starten.

Heeft iemand enig idee wat er aan kapot is? Ik vermoed me moederbord. en als dat zo is dan is er nog iets aan te doen?

groeten koos

SPec:
Dell dimension 8400
3.0 gh
1000 mb ram
windows xp

heb je mischien andere aansluitingen hdmi ? probeer of deze wel werken anders een video kaart van iemand lenen.

ik heb al 2 videokaarten geprobeerd en 2 schermen, maar het ligt dieper als dat. Mijn pc staat ook op stand by stand. hij doet gewoon niks behalve draaien

Klinkt mischien gek,maar kijk of alle ventilators draaien als je hem opstart, ik heb een keer meegemaakt dat die computer niets meer deed omdat er een ventilator niet werkte, als deze het allemaal doen kan ik u helaas niet verder helpen

De ventilator aan de buitenkant werken gewoon, en deze pc heb er niet zoveel. miss de processor koeling?! Ik heb geen id verder

bij mij was het 1 ventilator die in de pc zat niet op het moedebord oid maar wel in de kast

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan