Pc start automatisch op

Status
Niet open voor verdere reacties.

Asmaiac

Gebruiker
Lid geworden
3 jun 2009
Ik heb een soortgelijke vraag, mag ik deze dan hier stellen of moet ik een nieuwe topic openen?

Ik heb een WiFi-kaart op mijn moederbord geplaatst en een nieuwe voeding. PC doet het wel, echter start soms uit het niets op (terwijl ik deze heb afgesloten). De ene keer na een half uur de andere keer na een uur of de volgende keer na 5 minuten.

Staan mijn instellingen juist? Heb hier overigens niet in gezeten.IMG_1343.jpg

Als ik een eigen post moet openen, dan verontschuldig ik mij. Wil er niet makkelijker van af komen ofzo hoor. Dacht als er 10 keer hetzelde wordt gevraagd is het ook stom :)

Ik werk overigens (met mijn laptop) ook naast mijn pc. Ik weet alleen niet of de pc ook opstart wanneer ik mijn laptop opstart. Daar heb ik niet op gelet. Het opstarten gebeurd wanneer mijn laptop dus al aan staat.

Zet ze allemaal op disabled, indien je van de keyboard wil starten werkt dat alleen met een ps/2 keyboard en de de jumper ervoor op 5v, zo niet alles op disabled.

Beste Asmaiac,

Ik heb een nieuwe vraag gemaakt voor je. Op deze manier lopen er geen 2 antwoorden door elkaar heen, is alleen maar verwarrend.
Veel succes met de oplossing van je probleem.

Jeeeee Lange Pier; mijn dank is groot :thumb:

Hij is vannacht niet uit zichzelf gestart. Lijkt mij dus opgelost!! :D

Satshow: thnx voor het aanmaken van een nieuwe topic. Het was niet verkeerd bedoeld, maar snap hem helemaal! Kunnen inderdaad hele verschillende oorzaken zijn.

Dank jullie wel

Graag gedaan :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan