Pc start continu opnieuw op

Status
Niet open voor verdere reacties.

sietse1984

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
3 okt 2007
Berichten
3
Beste lezers

Ik heb een probleem met de computer van m`n schoonvader. Het geval is namelijk dat de computer zonder enige reden continu opnieuw opstart. Dit gebeurt zonder foutmelding, en hoe minder tijd er tussen zit en hoe zwaarder de bewerking, des te vaker start ie opnieuw op.

Nu weet ik dat computers van schoonvaders je het best uit het raam kunt mieteren, maar daar kan ik zelf nog opkomen. het zou echt fijn zijn als iemand me een tip kan geven of iets.

In de computer zit een:

Intel Core 2 CPU
6300@ 1,86 GHZ
Kloksnelheid 1.86 GHZ 0.99 GB

en draait op XP SP2 Home 2002

alvast bedankt.
 
Hoi,

Zo te lezen lijkt het op een temperatuur probleem, ik zou even kijken hoe stoffig de ventilatoren en procesorkoeler zijn en eventueel even met beleid schoonmaken.

Modag
 
zou dat het zijn?? kan me bijna niet voorstellen hij valt zo vaak uit...
maar zal em voorzichtig schoonmaken als ik er weer ben.
al lijkt het me sterk dat dat het is hij heeft het namelijk al sinds ie nieuw is
(zegt m`n schoonvader) alleen wordt het steeds erger
 
ga eens naar start-configuratiecentrum-systeem-geavanceerd-opstart en herstelinstellingen-instelling, haal hier het vinkje weg bij de computer automatisch opnieuw opstarten.
als hij nu uitvalt krijg je een blauw scherm met een fout code.
deze hier posten.
maar als de computer nog nieuw is,garantie ??
 
Ok!! ga ik doen dank je wel..
ja wat is nieuw?? volgens mij is ie al 1,5 jaar oud en denk niet dat ie extra garantie heeft genomen. Hij wilde hem al weg brengen naareen reparateur maar dat kan natuurlijk altijd nog. Ik ga die code opzoekenen dan plaats ik em!!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan