pc start iedere keer opnieuw op

Status
Niet open voor verdere reacties.

wybi

Gebruiker
Lid geworden
1 nov 2006
Berichten
24
als ik mijn mijn pc opstart kom ik op een scherm waarin ik xp kan opstarten in veilige modus
wordt aangeraden laats gebruikte configuratie te gebruiken
als ik dat doe start hij op nieuw op en kom ik weer op deze deze pagina laat ik hem gaan dan start hij weer op ook als ik hem op een andere veilige modus wil laten opstarten blijf het scherm terug komen

een vader van een zoon die elke keer komt vragen of hij het al doet:confused:
 
Bedankt voor de Mededeling:thumb:


Edit:Tijdens opstarten F8 inkloppen,En dan Laats bekend goed werkende eens doen.
 
Laatst bewerkt:
de vader

ik heb alles al geprobeerd maar hij loop niet verder in alle opgegeven veilige modus
 
nee ik heb hem maar uit gezet hij blijf iedere keer opnieuw opstarten
 

Dat doet de PC en niet TS

Zelf doen F8 .....................kan zelfs lukken in VGA modes opstarten.

Anders In Bios Cd rom als eerste Boot zetten en een Repair uitvoeren met Cd er in.
 
ik heb hem vanaf cd op laten starten en een herstel- systeem reparatie laten uit voeren
nu ziet ik in een dos scherm herstelconsole C:\.>
wat moet ik nnu doen
 
ik ga vanavond of morgen ochtend wel even verder in iedere geval zoveer bedankt degenen die hebben gereageerd:thumb: :thumb:
 
goede morgen

als ik naar microsoft ga, wordt er gezeg dat ik een aantal regel moet invoeren, als ik de eerste regel invoerd " md tmp "
geeft hij aan toegang geweigerd

hoe nu verder
 
goede avond allemaal,

hier weer een poging om te proberen er van af te komen ik heb gehoord dat het een eventuele virus zou kunnen zijn ik hoop dat ik het verkeerd gehoord heb
graag hulp
 
ik heb iets gelezen over fixboot voor opstartsector en als dat niet lukte fixmbr
maar weet echt niet wat ik hier mee aan moet
hulp please
 
hallo
wat je e.v.t kan doen is, opstarten van windows cd kies R repareren
kies in het volgende scherm optie1 (windows) bij admin wachtwoord druk je op enter,
daarna typ je achter de prompt chkdsk /r (let op de spatie) als de schijfcontrole klaar is typ dan fixboot

start dan zonder cd de pc weer op.
succes
 
ik zal het proberen je hoort het nog wel (of lezen) bedankt
 
een laat berichtje

maar de pc doet het weer, xabba zijn voorstel gedaan (typ je achter de prompt chkdsk /r
als hij klaar is fixboot) bedankt voor de tip
mijn zoon is weer back in computerland

groeten zijn vader
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan