pc start nie meer op

Status
Niet open voor verdere reacties.

marcelklip

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
2 jan 2005
Berichten
1.010
als ik de pc opstart komt die in een scherm dat je windows moet activeren ik heb de orginele win xp cd
;) wie kan me helpen:mad:
 
Als je op het berichtje klikt, rechts onderaan kan je windows activeren. Windows moet geactiveerd worden. Ook al is die legaal.
 
Heb je er ook een sticker bij.
Zo'n zwarte met gele letters?
 
Bij de cd heb je ook een sticker gekregen die heb je nodig voor het activeren.
Of zit er een sticker van window op de zijkant voorkant van de kast
 
ja er zit een sticker op de zijkant en als ik die in de andere pc invoer doet die niks
 
AAAAAAAAAaaa,
Nu begrijp ik het.
je wilt op een andere computer een al geregistreerde xp zetten.
dit zal niet gaan werken.
Daar heeft ome Bill wel voor gezorgd.
 
wat kan ik anders doen want die pc doet nou niks meer
 
hee puppie,
Wil dat zeggen dat als ik 3 pc's in huis heb dat ik dan ook 3x windows xp moet kopen?????
Dat zou toch wel heel erg cru zijn vind ik.
 
is er ook nog een manier om windows xp er weer af tegooien en dan weer er op tezetten
 
Laatst bewerkt:
martin,
Als jij de regeltjes bij cd cdrom van XP goed leest dan mag je dit maar op 1 computer installeren.


Geplaatst door martin van de mortel
ps wat is eigenlijk een signsnatcher?

En ja wat ben ik.
Ik heb deze titel binnen helpmij gekregen van PappaMod omdat ik mij zo goed inzet voor het opsporen van foute handtekeningen.
De handtekening moet ook aan voorwaarden voldoen.

preies zoals Bill dat heeft gemaakt voor de XP cdrom.
 
Geplaatst door marcelklip
is er ook nog een manier om windows xp er weer af tegooien en dan weer er op tezetten


Om jou computer weer aan de praat te krijgen zul je echt een versie moeten kopen.
 
kun je die winxp er nie meer afhalen en dan win 98 er op zetten want die heb ik ook nog
 
Laatst bewerkt:
Ja hoor dat kan.
Lees je e-mail eens.:D
 
Geplaatst door martin van de mortel
hee puppie,
Wil dat zeggen dat als ik 3 pc's in huis heb dat ik dan ook 3x windows xp moet kopen?????
Dat zou toch wel heel erg cru zijn vind ik.

Uhm dat is wel de bedoeling van Puppies Ome Bill (ik zou hem niet in de familie willen hebben... alhoewel, als het een suikeroompje is:)) ...volgens de licentie die je aanschaft is de variant die je aanschaft voor 1 desktop of laptop. dus niet voor 3.
 
Heb ik.
welke taal...chinees, rus, spaans noemmaar op.:D
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan