Pc start niet door

Status
Niet open voor verdere reacties.

hansjuh

Gebruiker
Lid geworden
15 nov 2006
Hallo,
Ik sloot zojuist mijn pc af, alles werkte nog goed, om een 2,5 inch ide laptop schijf aan me pc te verbinden en een sata--> esata kabel te hangen via het mobo.

Nu gaat de pc wel aan, maar het numlock lampje gaat niet branden op mijn tobo en de ventilator van de processor gaat niet automatisch zachter.

Hij start op een een of andere manier dus niet meer door. Ik heb nu de schijf en de kabel los gemaakt, maar hij doet het nog steeds niet, waar kan dit aan liggen?

Weet niemand het antwoord hierop?!

Hij deed het weer nadat ik een pcspeakertje had aangesloten om te horen of hij misschien foutmeldingen gaf.

Maar daar straks heb weer geprobeert om met een sata-esata kabel mijn externe harde schijf aan te sluiten. De pc start nu wéér niet meer door.

Ook geeft het beeldscherm de melding: check signal cable. Duidt dit er msschien op dat er iets met mijn videokaart aan de hand is?

Ook vind ik het raar dat het probleem zoich weer voordoet bij dezelfde sata poort.

Of licht het eraan dat ik de stroom beide keren heb losgekopelt?

als je die schijf eraf haalt doet die het wel of juist niet ?

als die het dan wel doet lijkt het mij iets met die schijf.

het licht niet aan die schijf want, zoals je kunt lezen in mijn 2e post, had ik het probleem gister weer. Nu doet mijn pc het echter weer, maar ik vraag me af hoe dit komt.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan