pc start niet meer/moeilijk op na bijplaatsen geheugen

Status
Niet open voor verdere reacties.
net even gekeken, 2x2 gb corsair geheugen komt op 41,90 euro bij mycom, is misschien het proberen waard maar dan blijf ik wel weer met 2 reepjes a-data geheugen zitten.

die hebben alleen maar a-data geheugen. bon heb ik waarschijnlijk nog wel maar moet ik gaan zoeken.

anders blijf ik gewoon single channel draaien. want zou de snelheid echt veel omhoog gaan met dual channel?

nog maar eens gekeken bij de info van mobo en.......ik kan niet zo goed LEZEN dus, adata 2 gyg wordt inderdaad ondersteunt mits een ander typenummer dan datgeen wat ik heb!!! ik heb nu kingston geheugen besteld met het ondersteunende typenummer dat in de lijst staat. to be continued.

DANK VOOR DE MOEITE, en ja dat andere verkoop ik wel weer. als alles loopt laat ik het weten via deze. maandag ga ik het halen.

laatste bios heb ik erop staan, ik wacht even het nieuwe geheugen af.

thanks

ik denk dat het verholpen is met het nieuwe geheugen. pc start netjes op, en het gamen gaat tot nu toe ook prima. oude geheugen was ik binnen 10 minuten kwijt op mp!!! thanks voor de hulp en ik zal voortaan wat beter de specs. lezen

mvg,

mike

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan