StevenSeagal
Gebruiker
- Lid geworden
- 4 nov 2007
Gister installeerde ik een nieuwe codec voor een filmpje en toen sloeg het hele systeem vast.
Als ik nu opstart krijg ik de melding: boot from ahci cd-rom.
Vervolgens blijft er een cursor onder knipperen.
Ik kan met de Viste repair disk weliswaar in het repairmenu komen, maar bij start up repair vind hij geen fouten.
Vervolgens heb ik inmiddels van gister en eergister het restorepoint terug gezet.
Maar het probleem bij het opstarten blijft, ik kom niet verder dan 'Boot from AHCI CD-ROM'.
Weliswaar kan ik nog steeds met de repair-disc in het menu komen, maar verder start hij niks op.
Ook kan ik niet in mijn Bios komen, zie geen F1 of DEL of wat dan ook staan.
Wie kan mij helpen, ik ben ten einde raad.
Zie wel de harde schijven en alles voorbij komen in de lijst, dus ga er vanuit dat die niet gecrashed zijn.
Gaat om een Medion desktop.
Als ik nu opstart krijg ik de melding: boot from ahci cd-rom.
Vervolgens blijft er een cursor onder knipperen.
Ik kan met de Viste repair disk weliswaar in het repairmenu komen, maar bij start up repair vind hij geen fouten.
Vervolgens heb ik inmiddels van gister en eergister het restorepoint terug gezet.
Maar het probleem bij het opstarten blijft, ik kom niet verder dan 'Boot from AHCI CD-ROM'.
Weliswaar kan ik nog steeds met de repair-disc in het menu komen, maar verder start hij niks op.
Ook kan ik niet in mijn Bios komen, zie geen F1 of DEL of wat dan ook staan.
Wie kan mij helpen, ik ben ten einde raad.
Zie wel de harde schijven en alles voorbij komen in de lijst, dus ga er vanuit dat die niet gecrashed zijn.
Gaat om een Medion desktop.

Laatst bewerkt: