ik heb onlangs een pc gekocht. Nu bleek te voeding te zwak te zijn (400w) en probeerde ik met behulp van een aantal handleidingen twee voedingen te combineren. (een voor fan en videokaart de andere voor de rest). Ik was dit aan het proberen en na een uur probeerde ik de pc aan te zetten maar er kwam rook uit de voeding. Ik heb een seconde er na de stekker er uit getrokken. Nu dacht ik dat de pc wel kapot zou zijn. De volgende dag probeerde ik de eerste voeding op te starten en dat deed hij gewoon. Daarna probeerde ik gewoon de eerste voeding alleen aan te sluiten op de pc en ik zette hem aan door middel van pc knop.
Hij deed helemaal niks. Toen zette ik de pc aan door middel van de twee voedingsdraadjes tegen elkaar te houden. Het moederbord werd warm de harde schijf ging aan en de fans gingen draaien. Alles normaal zou je zegen maar de pc gaf geen beeld en geluid. Iemand suggesties wat ik nog kan proberen.
Sorry voor de lange vraag.
Hij deed helemaal niks. Toen zette ik de pc aan door middel van de twee voedingsdraadjes tegen elkaar te houden. Het moederbord werd warm de harde schijf ging aan en de fans gingen draaien. Alles normaal zou je zegen maar de pc gaf geen beeld en geluid. Iemand suggesties wat ik nog kan proberen.
Sorry voor de lange vraag.